I believe in karma- what you give is what you get returned.

Jag tror verkligen på Karma, och jag hoppas att karma finns så att bra saker händer bra människor och vice verca.. Igår gjorde jag en bra sak i karmas namn och de jag gjorde det åt fick sig en tankeställare och lovade mig muntligen att det jag gjorde var så fint att de skulle försöka sig på att göra samma sak mot nån annan..
Hur som, efter jobbet så åkte jag upp till terminalområdet för att snacka lite med Bulgaren som jobbar som taxivärd och när jag står där och snackar med honom och hans jobbarpolare så är det ett medelålders par som vill ha en taxi till sitt hotell men de Vägrar att köra dit dem! Så bisarrt att de gör så och bara nekar människor, och eftersom jag är en blödig rackare så beslöt jag mig för att köra dit dem själv i min bil ist så då gjorde jag det.  Jättefina människor var det och vi satt och småsnackade en himla massa på vägen till hotellet och de berättade om sig själva och vad de tyckte om Sverige osv och jag höjde tydligen intrycket av vårt land så det var ju nice :)
Efter att ha kört dem så åkte jag iaf tillbaka och hängde med Bulgaren en sväng innan jag drog till min S jobb och åt och hängde en stund med henne, sen åkte jag hem och fick sällskap av Bulgaren och hans vän en stund innan jag sov. Kom i säng vid 4 imorse och sen kl.10 hoppade jag upp och sen var det tvättstuga för hela slanten nu innan det var dags att åka till jobbet igen. Och nu är det Fredagsmys!

Undra om jag ska kolla lite kläder idag innan jag slutar jobba.. Kanske ev. beställa nåt också... Tåls att tänka på! Men just nu snackar MadMike (arb.kompis) så mkt med mig att jag inte kan koncentrera mig på nåt annat så jag får väl snacka tillbaka lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0