Here we go again..

Jag har haft den kanske bästa helgen i världshistorien! I fredags efter jobbet åkte jag hem till mina underbara föräldrar och sov kvar där, lördag morgon åkte jag ut på lite ärenden och sen var det dags att åka till S och sen vidare till Akalla och tjejerna.
Vi åt middag på M´s lokala pizzeria och bara pratade och så fick vi höra om den nya killen som A träffat och jag är så glad för hennes skull, hon verkar verkligen ha hittat en superfin kille. Kvällen fortsatte hemma hos A i hagsätra fram till midnatt ungefär när M och A satt i varsin soffa och gäspade som små bebisar ;) Så vi skjutsade hem M till akalla och sen skulle jag och S fortsätta in till stan på nattfika med Bulgaren, men då han bangade ur i sista stund för att han var så trött så sket vi i det och drog helt spontant till GJ ist. Så jävla näzz att man kommer in gratis Och har så sjukt kul med vakterna och entrévärden. Sjukt bra killar! Jag och S dansade iaf som två tokar fram tills de stängde och vi hade ont i benen, sen blev det en sväng förbi den den gyllene-måsen i stora wäsby innan vi åkte hem till mig och däckade när kl var 5 på morgonen.. I går åkte vi och handlade frulle och massa onyttigheter och sen tog vi med oss Kill Bill 1 & 2 (tack pappa!) från mig och åkte hem till S och låg i varsin soffa och kollade på film hela dagen med uppehåll endast en gång för ett besök i den gyllenes drive trough. Jag är för övrigt Kär i Kill Bill <3
Problemet är bara att när man har haft en såhär bra helg så vill man aldrig att den ska ta slut och man vill att varje helg ska vara precis lika bra så nu längtar jag tills nästa gång jag är ledig och kan hitta på saker. Framförallt så längtar jag till den dagen då Alla vi tjejer (iom att P inte var med) kan ses och umgås en hel dag/kväll för jag mår så bra när jag är med dem och jag njuter av varje sekund som jag får vara i deras sällskap. Det mina damer och herrar är vad jag kallar Riktig vänskap! Tack för att ni finns tjejer!

Jag har faktiskt funderat lite kring det här med killar och att jag bara träffar en viss sort av dem, och nu när min S har gått med i Spraydate så hängde jag på.. Jag har faktiskt vart med där innan men då träffade jag 2 st och den ena är jag kompis med men den andra ska vi inte ens prata om! Turren från helvetet... Så det är lite läskigt och jag vet inte om jag ens vill träffa nån där, men om inte annat så kan man ju se det som ett kul tidsfördriv medans man sitter och rullar tummarna. Eller nåt i den stilen..
Ska iaf träffa italienarn nu i veckan eller nästa, måste bara kolla upp när min älskade kusse kan hänga med så att hon kan hjälpa mig att fatta vad han säger och så att hans lilla vessla till kompis slutar att tjata på mig och kanske faktiskt inser att hon inte är det minsta intresserad av honom (vesslan alltså).
Thats it for now, sorry att min blogg kanske inte är den mest spännande alltid men thats life. My life är inte så spännande just nu. Men vad som är NÄZZZ är att jag bara jobbar denna vecka, veckan efter och veckan efter det och sen är jag (och S) ledig i 2 hela veckor!!!!!!!!!!!! WOHOOOOOOOOO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0