He´s just not that in to you!

Den filmen såg jag och kussen igår kväll/natt och den var faktiskt bra och hade en hel del saker som vi båda satt och sa "fan va sant det där är!" till... En tankeställare helt klart..

Hade mitt första typ tjafs eller vad man nu ska kalla det med A igår också, efter 1 date. Duktigt! Men det är såhär: han jobbar på 2 jobb alla veckodagar och slutar 22 så vi måste ses efter det, men han har som börjat att prata om att vi ska ses hemma hos mig. Han tjatar inte direkt så men typ och jag har sagt att jag inte vill det efter en date, jag menar Kom igen, jag tar inte hem vem som helst direkt och speciellt inte så snabbt.. Men det ledde iaf till att vi inte sågs igår och sen så frågade jag honom om vad han eg vill för som det verkar i min värld så är han (också) bara ute efter en sak, och jag är less på sånt.. Han sa att han inte var det iaf, men sen dess så känns det konstigt. Han har inte smsat på hela dagen och vi pratade lite kort på msn förut och då var han också lite stiff... Alltså jag vet inte, men här har vi ett klockrent exempel på "He´s just not that in to you"- hade han velat träffa mig så hade han nöjt sig med att bara vara om så bara att vi tog en promenad, och han hade hört av sig som vanligt. Men. Det är ju mig det handlar om och jag är tydligen inte den som är värd mer än vad jag får av killar, vilket är: Skit.

Jag som hade hoppats på att det kanske skulle gå bra med han en stund iaf.

Kommentarer
Postat av: A-S

Ähhh, jag håller tummarna att han är en bra kille! du verkar inte ha det lätt med grabbarna, trist.



När är det du åker ner, jag vet att jag borde veta, men det är tur att man har koll på sitt eget datum iaf, haha. Har lägenheten bokad hela juni, juli och augusti och förhoppningsvis stannar jag hela den tiden också :) och du skulle komma i Augusti, visst var det så? Jag vill ju träffa alla som man har "lärt känna" via nätet :)

2010-05-19 @ 20:28:36
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0