Det är sjukt hur mkt man kan Älska vissa människor! <3

Idag har jag haft en supermysig morgon/förmiddag med min underbara pappa! Vi började med att åka och fylla i massa papper så att jag får frikort hos läkarn (check!) sen åkte vi till Väsby Centrum och fixade min ajfån som dog en sväng igår och pappa skrämde den snygga blattekillen så att jag fick skämmas lite. Sen gick vi in på DinSko och skulle handla till tjejerna (min brorsdotter hade frågat om hon precis som madicken skulle få nya sandaler på majbrasan så farfar fixade det nu i efterskott ist) och så mina vänner fick Jag Också ett par skor! :D Wohoooooooo!! Så söta e dom och min pappa är bäst i Hela Världen! Vi fikade en sväng sen också innan det var dags att åka och röntga mitt huvud och sen åkte vi in på affärn där han köpte lite bra att ha saker till mig.. Ibland när det gäller pappa så blir jag så sentimental och vill nästan gråta när jag tittar på han bara för att han är mitt stora stöd i livet och jag inte vet hur jag skulle klara mig utan honom, jag har sagt det förut och jag säger det igen: min pappa är Bäst i hela världen! Och jag är ju inte alls pappas flicka... ;) Han har förövrigt skaffat Facebook nu så nu har jag gömt lite saker där för han så att han inte ska se allt.. Men nyfiken e han min gullepappa så idag försökte han sig på att fråga lite om Generalen och Bulgaren för att se om jag var ihop med nån av dom (för det stod på fb att jag var på nattfika med dom häromnatten), men han vill ju samtidigt inte veta så det blev lite pinsam tystnad där ett tag ist.. Haha.. Fina pappa <3

Iaf. En enda ynka dag kvar efter idag och sen är jag ledig i 2 hela dagar!! Wohoooooo. Snacka om att jag har räknat dagarna och nu kommer jag snart att kunna räkna timmar ist också. Så jävla näzzzzz.. Nu är det bara 1.5 timmar kvar på dagen och sen ska jag (och kanske Bulgaren) till min S´s jobb och fika lite och sen är det bara imorron kvar och sen är det Lördagsmys med mina tjejer! Sweet! Ser nästan lika mkt fram emot det som att åka till marre.. Okej, kanske inte direkt såå mkt, men nästan iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0