Biaaaaatch!

Jag skulle eg ha suttit i återlämningen idag på jobbet, men NEEEJ, då ringer en av mina kollegors Pojkvän och sjukanmäler henne. 1 Timma innan hon skulle ha börjat! Jävla idiothelvete, ska du ljuga så kan du väl för fan ringa själv och dessutom göra det kanske 2 timmar innan iaf? Biatch!

Och idag hade jag Verkligen behövt sitta i kuren för att slippa vara trevlig hela tiden och bara få sitta och muttra och svära för mig själv mellan kunderna... Ååååh idag är ingen bra dag. Idag är en deppdag och jag känner mig heeeelt jävla usel och värdelös både som person och som arbetskollega. Pissåbajsåskitåalltannatpåsammagång! :(

Enkelbiljett till Marre och livet i bubblan där? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: A-S

Jag röstar för en enkelbiljett till Marmarisbubblan!

2010-05-19 @ 21:35:24
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0