"And I swear, by the moon and the stars in the sky, I´ll be there..

And when just the 2 of us are there u wont have to ask if i still care, cause as the time sets the place my love wont age at all.. "
I love u to dumfan.. I just dont think its any idea for us to keep on with these charades, allthough I cant seem to let u go quite yet..

Sitter hos mams och paps just nu och inväntar att klockan ska gå så att jag kan åka till jobbet och avverka ännu en dag, men det känns precis som innan föga motiverat att åka dit. Känner mig fortfarande deppig och svart och har gråten i halsen precis hela tiden och inte blev det bättre av att drömma om dumkurden och att ha fått ett offline meddelande av han på msn heller. Men det är vad det är, det enda jobbiga är att ta sig upp på fötter igen när man väl har ramlat ihop och ligger på marken som en liten pöl.
Hoppas att jag får som jag vill och att jag får min semester i juni också, för isf har man nåt att sträva efter och se fram emot och just nu känns det som att jag inte kommer överleva sommarn om jag inte får den.. Hoppas hoppas hoppas!

Hade btw fått mess av E på msn också där det stod att han saknar mig, och jag antar att han vill att jag ska bli smickrad och tycka att det är skit-charmigt eller nåt men snacka om att han trodde fel! Jag blev fan skitirriterd och ville mer eller mindre slänga datorn åt helvete och ringa upp honom och be honom följa efter den. Han saknar inte Mig, han saknar det vi har när vi ses och thats it. Han har själv sagt att han vill ha det som vi har det nu och jag har gått med på det för att det passar mig för stunden, men vi är båda medvetna om att det är allt så jag förstår verkligen inte varför han håller på med massa skitsnack och ska kasta in såna meningar i det? Jag hatar människor som säger saker "bara för att", för att försöka vara så jävla gullinuttiga. Well E - Fuck u och det hålet du kröp upp från för 2 år sen! Jag vet att min ilska kommer att gå bort när jag är på bättre humör men just nu tål jag dig inte!
Och vad gäller Italienarn så kommer han till sve nästa vecka som det verkar, men han kan få hålla sig i Italien för min del, Bärgarn hoppas jag har fått paj på bilen så jag slipper honom för evigt, C aka dumfan kan också fara åt helvete. Behöver jag säga att jag är en jävla bitterfitta som borde sitta inlåst ensam i ett mörkt rum just nu för allas trevnad? ;)

Såhär känner jag mig just nu.. Fast med lite mer förbannat i mig till och från också när jag inte kämpar emot tårarna.

Nu ska jag göra mig i ordning och ringa min M en sväng för hon lyckas Alltid få mig att må bättre!
M - jag Älskar dig min vän du är finast i världen!


Kommentarer
Postat av: Den omtalade M.

Men ååååh, DU kan vara finast i världen! <3

2010-05-01 @ 15:02:09
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0