All night long...

Igår var jag på kista c med mamma, syster, svägerska och massa vänner och shoppade och såg på SATC2. Underbar dag/kväll med shopping-gudarna på min sida och underbart sällskap, den avslutades med att jag blev avsläppt på donken hos S som hade slutat och sen drog hon, jag och MadM hem till henne och satt på hennes balkong och snackade skit till kl04 imorse.. Sjukt mysigt!
Idag drog vi på shopping igen med en kort cigg hos min M så att min abstinens efter henne fick stillas lite och sen så fortsatte vi med shoppingen, jag hittade bara ett linne och en väst till mig men sen köpte jag "mammas-dag" present till min mami och min syster (när man är med bebis så är man ändå mamma). Åkte förbi syster och lämnade presenten och kramades och sen åkte jag och S hem till mamma och fikade mors dag eftersom jag jobbar imorron och inte kan fira henne då. Nu sitter jag hemma hos S och ikväll ska vi dra till GJ och dansa som aldrig förr, var bara hemma en sväng och rafsade ihop lite outfits så att jag har valmöjligheter.. Sweet!

Jobbar bara imorgon också och sen är jag ledig i 2 heeeela veckor!! Så sjukt näzz och jag längtar som en toka! Hoppas att jag kan umgås mer med Libanesen då så att man får se vad man vill och hur det går, men vi har hörts en del nu iaf sen han åkte till götet för att fira sin lillasyrras student. Jag älskar att dejta! :)

Nu ut på balkonen med sara för cigg och sen så ska det sminkas och fixas iordning för en night on the town hos Tiny och Batra! :D Hoppas att ni alla har en lika bra lördag som mig. Cmokis (puss)


Jag pussar på min S på vår kryssning nov 08 <3
(Ja jag är full också om man hade missat det på ögonen ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0