Äckliga små råttor som ni får också vad ni förtjänar en vacker dag...

Jag läser en blogg som tillhör en tjej som jag kommer kalla E. En blogg om blandade saker men bla viktminskning och livet rent allmänt. Jag gillar att läsa den då mkt påminner om mig och jag vet hur det är att kämpa mot övervikten, sen att hon har gjort en operation mot det och dessutom står för det imponerar på mig nåt enormt för det är inte alla som har det modet. Övervikt är - för de som inte märkt det- ganska så tabu och även om operationer är bra så är det inte alla som ser det så, men som sagt hon står för det och jag är Imponerad.
Nu fick jag iaf reda på att tjejen även har vart utsatt för det som Alla tjejer har som sin absolut värsta mardröm- våldtäkt. Hon anmälde och nu får hon ta konsekvenserna även om det gått flera år! Jag läste och grät, jag tycker att det är så jävla fruktansvärt och jag Fattar Inte hur man kan göra så mot en människa? Och jag fattar inte heller varför sånt händer bra människor? Visst, jag känner inte tjejen för 5 öre men när man läser nåns blogg under en tid så får man ju ändå ett hum om hur en person är..
Så jag vill iaf Hylla henne. E- Du är Grym Bruden! Och jag är så sjukt imponerad av dig och din styrka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det här var det finaste jag någonsin sätt.

Jag fick tårar i ögonen.

Tack så otroligt mycket fina du!

Du är så otroligt snäll, och förtjänar det bästa.

Och som jag sagt, det betyder oerhört mycket för mig att få utomståendes stöd.



2010-05-18 @ 23:08:53
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0