Till läkaren igen då

15.40 idag är det läkarbersök Igen! Känns som att dom snart känner mig däruppe och bara kommer hälsa och skriva in mig när dom ser mig ;) Men jag lever på hoppet om att dom ska laga mig Den Här Gången också! Hoppas hoppas hoppas...
Ligga hemma är verkligen inte min grej, jag tycker som inte att det är det ultimata sättet att fördriva tiden på. Jag gillar att kunna göra saker och träffa människor, men när det är såhär så ligger man ju bara på soffan och kollar tv och sover. Inte min favoritsyssla när jag inte väljer det själv. Men som sagt, förhoppningsvis så blir jag lagad idag och sen så kan jag göra saker igen!
Om jag mår bra i helgen så tänker jag nog åka in till uppsala och dra en repa på IKEA, Sko Punkten och framförallt Bauhaus och köpa trä-trall till min lilla balkong så att jag kan börja "inreda" den nu när det snart är vår igen. Ska passa på och kolla lite inredning på IKEA till balkongen också och så tror jag att jag ska köpa tavel lister i vitt till mitt vardagsrum så att det kanske inte ser så jäkla tomt ut på alla väggar därinne.. Och ja, Sko Punkten går man ju typ alltid in på när man ändå är där!

Nu ska jag ta 2 alvedon, dricka lite té och kanske soffsova en sväng innan jag gör mig klar för min snygga läkare med Hummer H2´an..
Bjuder däremot på en bild av mig och S eftersom jag råkade kolla igenom "gamla bilder och började asgarva när jag såg den! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0