The biatch is back ya´ll!

Äntligen tillbaka på jobbet efter 1 veckas sjukskrivning och det känns så jävla näzz! Man blir verkligen förslappad av att bara vara hemma, men jag är lite lat också så att jag bara jobbar 3 dagar enligt schema denna vecka känns toppen ändå :D Ska till IKEA imorron med S och kolla och sen ska jag hem till mamma och pappa och pussa på mina tjejer för de ska vara barnvakter.. Faster saknar sina hjärtan nu, jag har ju inte sett dem på säkert 1-2 veckor. <3

Pratade i flera timmar med "min" gifta dumkurd igår och jag kan inte låta bli att smälta när jag får se och prata med han, jag vet att det är dömt och jag vet att jag har sagt att jag ska lägga ner det i år igen för att jag vet att jag bara blir sårad.. Men fan vad svårt det ska vara!!!! Enda sättet för mig att inte träffa han är om jag hinner skaffa mig en pojkvän här innan... Fick mitt hjärta ytterligare lite krossat igår också när jag går in på hans facebook och hittar bilder på hans döttrar. Sjukt lika sin pappa och söta som socker. Im a home wrecker och jag mår Skitdåligt när jag tänker på det. Men vafan ska jag göra när jag älskar fanskapet! Han dödar mig inombords och han vet inte om det själv. När vi pratar och ses så mår jag såååå jävla bra, men så fort jag inte är med han så blöder mitt hjärta och jag får skitdåligt samvete över att jag är med nån annans man... Fan va äcklig jag är eg. Inte konstigt att jag träffar idioter till män om man tänker efter. Karma baby!

Hoppas att italienarn inte är en idiot. Hoppas att jag inte är det mot honom också. Fuckfuckfcuck. Jag borde inte ha pratat med dumkurden från första början för nu är jag ju tillbaka på ruta 1. Och jag som hade klarat mig hela sommarn och vintern med mitt "gå vidare" ;) Typiskt..
Ahja, nu ska jag dricka kaffe och låtsas som att jag inte är alldeles uppspelt över den msn-daten som väntar med dumfan ikväll igen. Later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0