Strike!

Helgen var (som väntat) underbar! I lördags fick jag värsta energi-kicken när jag vaknade så jag drog till affären, hem och bakade chokladrutor, färgade håret, sminkade och gjorde mig helt klar och sen åkte jag upp till jobbet och fick bilen tvättad av min kille R eftersom jag hade så fina kläder på mig som man ju inte ville smutsa ner. Så jag lyckades med mitt lilla mission ;)
Efter det bar det av hem till S för att sen åka mot Akalla och möta upp M och gänget för att sen åka in till stan och fira M´s fösseledag. Middag på grek/italiensk restaurang och sen Bowling! Sjukt kul kväll och så nice att få bowla, det var ju ett tag sen.
I går var jag hemma hos min älskade faster och firade hennes födelsedag och sen åkte jag hem till M och firade henne igen tillsammans med hennes familj och släkt och hon fick ju nåt så underbart som Nintendo Wii och jag är Stuck! Fan vad kul det är!! Jag hade aldrig spelat det förut, men nu vill jag också ha ett så att jag kan spela varje dag.. ;)

Skulle ha träffat Generalen igår men han ställde in och skulle ringa mig senare. Han ringde Inte. Jag blir så jävla less på vissa personer och jag börjar fundera på om det kanske det är mig det är fel på, eller vad det är som händer? Jag har Alltid ställt upp på honom och när han har behövt mig så har jag Alltid vart där, jag har aldrig ställt in när vi ska ses för att jag har vart för trött eller likn. Sen vi lyckades bli vänner så har vi snackat så mkt om sånt här och senast i tisdags så pratade vi om Exakt det här... Men tydligen så gäller det bara folk som gör så mot honom?
Ska iaf inte höra av mig till han mer, utan nu får fan han se till att hålla vår vänskap vid liv om den nu betyder så mkt för honom som han säger att den gör. "Jag är så glad att vi har kontakten igen Janet, jag har verkligen saknat dig. Du är verkligen en bra vän"... Bullshit?!

Italienarn har fortfarande inte kommit tillbaka utan det verkar ta någon/några veckor till Igen. Börjar ledsna på detta nu, men så fort jag blir totalt less så kommer det ett sms. Nästan som att han vet att det är just då som jag funderar på att skita i det..

Nu- Kaffe och jobb. Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0