Somebody Shoot me!

Palla vara sjuk mer? Vaknar och gör mig iordning och känner att den här inte kommer funka, ringer M på jobbet när vi öppnar bara för att höra att han Också e sjuk och eftersom han bor typ 5 mil söder om uppsala så var det bara att pallra mitt bleka jag upp till jobbet. Ringer chefen också som verkar tycka att jag ska hålla ut men när jag kommer dit så säger T och alla hikrar åt mig att åka hem igen så det blev Ännu ett smtal till Mr Bossman och sen drog jag hem.. Orkar Inte Må Skit Mer!!!!
Men idag ska jag skita i min vanliga läkare och åka till Närakuten på Löwenströmska och se om de kanske är bättre på att laga mig där för nu känner jag mig helt sänkt. Psykiskt också.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag orkar faktiskt inte mer nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0