Sjuk som FAN!

Feber - Check
Frossa - Check
Näs-rinn - Check
Huvudvärk - visst serru! Check
Kroppen = ett stort jävla blåmärke - Jaadå det med! Check

Känns ju fantastiskt det här! Tur att man bara har 6,5 timmar kvar på jobbet också så att man får gå hem snart... Och tur att bästa jobbarkompisen herr Gotland är sjuk han med.. Så Jäkla näääzzzzz...
NOT
Knaprar alvedon, dricker té och vatten och peppar varandra för att överleva dagen. Inga konstigheter här inte. Nej nej..

Hoppas bara att jag mår bättre tills på Lördag, för INGET ska få komma ivägen för den dagen. Jag ska pallra mig iväg dit om det så är med rinnande kran till näsa och 40graders feber.

Amen.

Kommentarer
Postat av: Mija

MEN ÅH! Nu när jag är frisk så är du sjuk! Såhär kan vi inte hålla på! :O



Säg till om du behöver något, så kan jag återgälda en tjänst. Kan lämna av lite lakrits och cola vid din dörr om du vill ha. ;)

<3 dig!

2010-03-09 @ 18:08:13
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0