Prisa shopping-gudarna!

Igår var shopping gudarna verkligen på min sida and I love it!
1 par sjukt söta pumps som kommer att bli fantastiska till linnet jag köpte och mina svarta stuprörsjeans, 1 svart klänning med vita prickar, 1 randig klänning med dragkedja i fram, 1 randig bas-klännig/tunika och en galet snygg svart tröja med urringning i ryggen. Och allt ska såklart med till Marmaris <3

Var med underbara S på kista och shoppade och det var längesen jag hade så kul. Vi snackade om Marmaris (5 löner kvar, den 6 kommer när vi är på plats), vad vi ska ha på oss, vart vi ska gå ut och vilka utflykter vi ska satsa på i år. Vi muppade och fjantade oss som två riktiga fjortisar och provade konstiga kläder/solglasögon och skrattade så det kändes som att magen höll på att gå sönder i bilen hem. Underbar dag och vi åkte hem till M och visade upp kläder och gav sällis åt godnatt ciggen innan vi åkte hem.
Underbar dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0