Men det tog ju bara 5 månader

Innan jag Äntligen fick en diagnos och penecilin mot bihåleinflammation.. Har gått runt sen oktober och mått halvkrassligt konstant och under perioder mått riktigt dåligt och fått feber och vart hemma från jobbet, men allt läkarna gjort innan var att be mig hosta och kolla snabbsänkan och sen har det vart goodbye kai.. Men idag var jag fan bestämd när jag gick dit och jag hade gett mig på att jag inte skulle gå hem förrens dom lagat mig, och det gjorde han. En ganska snygg läkare som körde upp en lång jäkla tops i näsan på mig så att jag började tjura och som dessutom passsade på att berätta (hur vi kom in på det vet jag inte dock, men förmodligen genom mitt yrke) att han äger en svart Hummer H2 och dessutom har ansökt om tillstånd för en H1a... Need I say att jag helt plötsligt tyckte att han var mannen i mina drömmar? ;) hahha...
Skönt iaf att ha fått en diagnos så att man slipper gå runt och må dåligt utan att kunna göra nåt åt det, för nu äter jag 4(!)mg tabletter per dag i 10 dagar.. Det kallar jag penecilin-kur!

Imorron ska jag och pappa åka till Arlanda på morgonen en sväng och kolla om jag kanske hittar nån mysig parfym som jag vill ha i personalshoppen som har öppnat upp, sen bär det förhoppningsvis av hem till soffläge igen för jag hoppas att dom kan lösa personalfrågan på jobbet. Kan dom inte det så bär det upp till Arlanda igen kl.15 för jobb... Men håll tummarna för att jag ska slippa så att jag kan vara hemma en dag till och låta pillren verka! Jobbar fredag kväll i vilket fall och på lördag ska jag upp och tvätta av min bil innan det bär av mot M och fösseledagsfirandet.
Ska träffa The General (även kallad Honom tror jag) på söndag för en fika och bara lite häng. Det har vart sådär mellan oss på sistone och jag har vart sjukt besviken på han, men vi sågs igår en sväng och hann lösa det mesta men ska iaf försöka catch up lite på söndag också.. Nice!

Tror för övrigt att min Italienare kanske inte kommer på söndag trots allt.. Vi får se när han och hans kompis M ringer nästa gång, för då lär dom ju komma med ett datum hoppas jag.

Jaja, nu är det soffläge AB som kallar igen... Later Gates! Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0