Marmaris memories 2009

Jag och min brorsa från en annan morsa ;)
Min "brorsa från en annan morsa" ;)


Jag och min S på seaside.. 2 dumma stackars satar som trodde att neonljuset skulle göra allt vitt lysande även på bild.. hahaha, allt är möjligt inne i dimman.


Min gifta dumkurd C


SeaSide :D


På Beach Club med "olyckan"


Jag kommer inte ihåg vad vi skrattade åt men vi var iaf lagom fulla och Jä-ligt glada!


Vår sjukt snygga chaufför på Jeep safarin!


Vi kollade på kompisar som lirade fotboll mot engelskmän.. Forza Türkiye! ;)


På Joy med ägarens son.. Sjukt smal arm!


Med världens roligaste turre på jeep safarin. Tills han blev lite väl "på" dvs..


Med olyckan, S och olyckans kompis på BC


Jag och C


På Mert



Ge mig sol och värme nu tack, och låt tiden gå snabt tills jag får åka till Marmaris igen! Jag vill inte vänta tills 20/8 jag vill åka precis just NU!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja gud,jag blir så peppad av att köpa sommarkläder...planera massa outfits för marmaris osv!



Olyckan heter inte feyzi by any chance?

2010-03-16 @ 23:57:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja men d e ju så d blir tillslut,allt man köper blir ju för sommaren o marmaris.

Man blir ju som besatt!



Erm,d e min tjejkompis ex. haha

Varför kallas han för olyckan? :P

2010-03-17 @ 00:08:35
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0