Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans...

Jag hatar när man drömmer jordens kanske bästa dröm och vaknar Precis när nåt man väntat på ska hända! Det, mina damer och herrar, är fan bland det värsta jag vet och det är nåt som kan sabba en hel dag.
Men inte idag, för idag vaknade jag och var (som alltid när jag är nyvaken) sur på allt och alla (tur att man inte behöver träffa och prata med nån när man precis har vaknat) och bara allmänt puppig på livet men sen så beslöt jag mig för att det här ska vara en bra dag och att jag ska vara glad och possimistisk. Så nu är jag det, och det känns toppen.. So far so good...
Jag var iaf i - surprise surprise- Marmaris i natt! Var på Lostboys med S och "våra" grabbar och vi hade så sjukt kul, drack fishbowl gånger 100, dansade på bardisken och spelade alla våra favoritlåtar från förr. Dansade mer och sen så sätter C på "vår" låt och vi dansade till den också, och vi pratade ut på det sättet som vi aldrig klarar av annars för att vi alltid blir osams. Så jag och C blir sjukt bra kompisar och sen drar vi alla ut till barstreet och fortsätter parta där för att sen hamna på Migros mitt inatten ensamma och är med i nån musikvideo av nåt slag.. Och sen helt plötsligt så ligger jag och S på stranden och när vi ska gå ner och bada så kommer det en fisk och biter mig i benet (som dom där äckliga fiskarna gör) och jag skriker och springer upp asgarvandes med S efter mig... Sjukt konstig dröm eg men så fantastisk på samma gång. Gissningsvis enbart för att jag var i Marmaris men ändå.
Har jag nämnt att jag längtar dit? ;) Haha

Nu är det bara en knapp vecka kvar tills vi ska fira min M´s fösseledag med middag och bowling inne i stan också, och jag hoppas att tiden går fort fram tills dess för det ska också bli så sjukt kul! Men allt jag gör med min M är förståss sjukt kul <3
På söndagen eller måndagen efter så verkar det som att Italienarn kommer tillbaka till Sverige också. Vi pratade igår och nu är jag inte arg längre, men ett tag så trodde jag att han bara ville ha papper för att kunna stanna i sverige eftersom han skrev att han ville ha hjälp. Men igår när han ringde så förklarade han att han ville ha hjälp med att hitta ett boende som han kunde hyra under tiden han kommer och det var ju skönt. Så vi får väl se sen när han kommer vad som händer och om han är ärlig eller om han är som "alla andra" som jag träffar..

Min T ringde igår och frågade om jag vill hänga med på R Kelly den 25!!! Wohoooo Om jag vill? Need you ask? Måste bara kolla upp om jag är ledig då och om han har en biljett över så att jag kan ta med mig nån isf för jag vill inte åka själv in till stan och hem till Märsta sen efteråt.. Nån som vill med på R Kelly? ;D


Kommentarer
Postat av: Mija

Gissa vem som skaffat sig en bloggbebis? ;)

2010-03-09 @ 15:08:38
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0