Jag har stirrat mig blind i en spegel.. Ingen var där..

Jag har fått mig en tankeställare iaf och kommit fram till att anledningen till att jag håller en del inom mig inte beror på andras dömande, utan mitt eget.
Jag har så mkt "fördomar" och åsikter om mig själv så att jag egentligen inte behöver nån annans dömande, men om jag får höra andras åsikter och de stämmer överens med mina så får jag ju mitt eget självhat/sjävdömande bekräftat.. Snacka om att ens egna åsikter om sig själv tar hårdare på en än alla andras.
Aja, jag har iaf inte kommit fram till nåt jättebeslut direkt utan tänker fortfarande på saker och väger för- och nackdelar för att se vad jag eg får ut av saker och ting, men iom att jag inte kan enas med mina tankar så får tiden fortfarande vara det som bestämmer hur det blir.

Igår efter jobbet så drog jag hem och bakade sockerkaka med glasyr på och strössel till jobbet, S och kussen kom över också och agerade lite provsmakare och där fick jag bra betyg. T på jobbet tog en bit imorse också och han sa också att det var jättegott, så tydligen har jag nån talang iaf ;)

Idag har jag lyckats flexa lite på jobbet iaf så att kl. 16 slutar jag och drar hem till min kära faster som fyller 50 och äter smörgåstårta och firar och sen vid 18 så drar jag hem till min M för fredagsmys och Nintendo Wii! <3

Idag ska bli en bra dag! Jag har haft 2st skitdagar i rad och det enda som hittils talar emot mig idag är att jag har så sjukt ont i benen att jag knappt kan gå. Men det ska Inte få vara i vägen. Idag Ska bli en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0