If only I could take your pain away...

Min pappa ligger i soffan, förflyttar sig till sängen, ställer sig och går lite, sätter sig i en stol och fortsätter denna procedur av och till hela natten och morgonen och han håller fortfarande på. Han har så ont i sitt ben (ischias, eller hur det nu stavas) och vet knappt vart han ska ta vägen, han var hos läkaren och fick tabletter men de hjälper inte och idag har jag sett tårar rinna nerför hans kinder pga smärtan. Och jag kan inte göra Någonting för att hjälpa! Mitt hjärta blöder och jag vet knappt vart jag ska ta vägen heller när han har såhär ont.
Snälla gode gud. Ta bort smärtan nu, han förtjänar inte att ha såhär ont längre! Jag älskar min pappa <3

Idag ska jag iaf tillbaks till jobbet efter 2dagar hemma med bara sovande, i soffan och i sängen.. och jag skojar inte ens, jag har verkligen Bara sovit! Så det ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till jobbet och få upp tempot igen, jag har så svårt att vara sjuk för jag gillar verkligen inte att bara ligga hemma.
Men ser fram emot nästa vecka för då har jag kurenpassen hela veckan och det betyder kaffe ute i solen (om den kommer vara framme då med) :D Tjohoooooooo

Imorron smäller det gott folk! Janet är frisk (typ) och imorron ska det restaurangas och bowlas som aldrig förr! Och om jag får som jag vill så kanske det blir lite "bananas- going" med kussen på natten också. Hoppas hoppas hoppas! Jag kommer ju ha på mig så galet snygg outfit (i mitt huvud är den perfekt, hoppas att den är det när den sitter på också), mina skor är omsulade och väntar på att hämtas ut och locktången är fixad. Imorron ska här rockas ut som aldrig förr och jag SKA se ut som en pingla.. Om jag så ska stå hela dagen och sminka/fixa mig. ;)

Men idag är det som sagt jobb som väntar och innan dess: sminkning, Italienarn- prat och sen hem till Världens Bästa Morfar på lite kaffe.

JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER SÅ GALET MKT! TACK FÖR ATT NI FINNS OCH GÖR MIG TILL EN BÄTTRE MÄNNISKA <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0