Idag blev jag med Ajfån

Min pappa är snällast, finast, sötast och Bäst i världen <3 Han tycker att Iphone verkar så bra och han vill gärna ha en själv tror jag, men ist så går han ju och köper en till mig.. Som från början inte ens ville ha en, men nu när den är här så är den ganska fin faktiskt. Jag älskar min Pappa!!!! <3

Idag fick jag ett besked som gungade min värld gånger 700000000 och jag vill SKRIKA ut det, men jag får inte gära annat än att bära det inom mig... Damn it! Men en vacker dag så hoppas jag att jag får säga och då kommer det i feta och stora bokstäver! :D

Min Italiano kommer tydligen inte dom närmsta dagarna längre utan har skjutit upp det med två till tre veckor! Fan också, jag som vill träffan han igen snart... Jag tror minsann att jag saknar karln :S

Ahja. Imorron är det städning, tvättstuga och storhandling på förmiddagen och sen när min S har slutat jobba så drar hon och jag till Kista C där jag ska SHOPPA!!!! Wohooooo! Jag ska leta efter en snygg outfit som jag kan ha på mig när vi firar min bästaste M´s fösseledag nästa helg. Och om ett par skor ev kanske skulle råka slinka ner så går väl det också bra då ;)

Men nu: Hemgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0