I would walk a thousand miles just to see you for a split second..

Ibland har man dagar när man saknar de som inte finns i ens liv längre. Idag är en sån dag, idag vill jag ha min farmor hos mig mer än nånsin innan. Jag vill åka hem till henne och springa från parkeringen och se henne stå på balkongen och vänta och ropa hej, jag vill komma in i hallen och Kramas Jättehårt och sätta mig på bänken som var som inbygd i väggen och ta av mig skorna samtidigt som jag tjattrar om allt och inget och farmor lyssnar och bara ler. Jag vill gå in i "lilla rummet" och lägga mig på sängen och kolla på tv och sen kommer farmor in med äppelklyftor och chokladbitar på ett fat och sen så sätter hon sig i den vita plaststolen och vi kollar på Walker Texas Ranger ihop. Jag vill sitta på balkongen på sommaren och äta glass och höra farmor skratta så att hela hon gungar och jag vill höra henne säga "Gogo" igen.. Jag vill ha min farmor hos mig. Jag vill ha henne här så mkt att jag inte vet  vart jag ska ta vägen och det känns som att ingenting är värt någonting om jag inte får ha henne hos mig. Jag vill hålla henne i handen igen när vi går till "kondomus" och jag vill krama och pussa på henne tills jag inte har några kramar och pussar kvar.. Jag känner mig ensam och tom och jag Behöver min farmor hos mig. Jag skulle kunna ge vadomhelst och göra vadsomhelst bara för att få se henne igen och säga att jag älskar henne.
Jag älskar dig farmor! <3

Man har för mkt tid att tänka på vissa dagar när man sitter i återlämningen, idag har jag bara 8 bil in på mitt pass och det är mellan 07-15.30. Ganska lugnt kan man säga och när man har varvat internet 100ggr så är det bara ens tankar och lite musik kvar... Tur att kollegan kommer in om 20 min så att man har nån att prata med, och tur att min söta lilla T-gubbe har kommit in och pratat med mig litegrann också. Han är min baby på jobbet, han är så söt och go den killen så det är helt sjukt och nu när han har hittat sig en tjej så hoppas jag verkligen att hon behandlar han på rätt sätt för annars kommer juggen i mig att komma fram ;)

Idag efter jobbet blir det tacos med mamma, sen vinterpickninck med S och sen så ska jag -hör och häpna- ev träffa generalen..... 1000090373676 gången gillt?
Aja, nu har jag fått ur mig det jag var tvungen att få ur mig iaf så nu ska jag peppa och försöka pigga upp mig själv så att jag inte sitter och deppar när solen skiner. Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0