He takes my breath away..

Wow wow wow, Italienarn har lagt upp nya kort på Facebook. And me is like vad jag ser! Han är faktiskt finare än jag mindes och nu tycker jag att han ska komma tillbaka så jag får kramas och pussas på han, jag är verkligen i behov av närhet nu.  Jag vill myyyyysssssssa!!!!
Men för tillfället verkar det som att jag för nöja mig med att han skickar massa sms varje dag, söt är han. Hoppas att jag inte är dum mot han bara....

Egentligen var det inte honom jag ville skriva om heller, men jag råkade gå in på FB innan detta inlägg... Vad jag eg ville få fram är att jag idag fullkomligt ÄLSKAR mitt jobb, att jag mår bra, att jag har underbara arbetskamrater och att jag har världens bästa familj och vänner. Jag har verkligen suttit hela dagen och bara lett och myst över detta faktum, och det känns så viktigt att få ut det. Jag vill typ skrika ut det för hela världen.
Jag vill få folk att förstå att livet- dvs familj och vänner- är något man ska uppskatta och ta tillvara på. Man får aldrig ta det för givet. Jag vet att jag har gjort det (såklart) men jag ska sluta med det och jag ska uppskatta varje dag precis som idag och jag ska sluta ta saker för givna.

Pratade med mamma nyss och pappa min har precis somnat efter 24 utan sömn pga smärtan. Fina fina fina underbaraste pappan... Mitt hjärta blöder för hans skull och jag hoppas verkligen att det blir bra snart! <3

Jag är pappas flicka ut i fingertopparna. Jag älskar min mamma och jag säger det till henne varje dag, och hon vet Allt (nästan) om mig och mitt liv. Inte allt om killar, men hon vet iaf 90% av allt som händer.
Men jag och pappa har ett annat band. Det är han och jag, vi förstår varandra och vi är så Sjukt lika. Han kan driva mig till vansinne ibland och han är verkligen överbeskyddande trots att jag är snart 26, men jag vet att allt han gör är av kärlek och det dödar mig inombords när min Stora, starka jugge- pappa får tårar pga smärtan.
Min pappa är Bäst i världen. Och min pappa är dessutom större och starkare än din pappa ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0