Ain´t nobody dope as me, Im just so fresh and clean...

Sitter på jobbet med huvudvärk, rinnsnuva och potentiell feber... Janet is the shit, jag ser så jävla läcker ut med min röda näsa, blossande kinder och "feber-finnar" i hela ansiktet. Life is guuuuuuud ;p

Åh jag kanske eventuellt får jobba långpanna på lördag (innebär 07-22) och jag Hoppas hoppas hoppas att jag får det för då är jag ledig både söndag och måndag! Och isf så kan jag gå ut på lördag och träffa min Italian man på söndag :D Håll tummarna ni som läser (om nån gör det) att det går vägen bara.

Imorron blir jag med Iphone,  hoppas att jag inte blir en sån "ajfån"-nörd som alla andra har blivit bara ;) haha.. Ska iaf ladda ner det turkiska programmet som min syrra fixade åt mig på sin, och samma på jugge.. Och en GPS- funktion som pappa sa att jag bara Måste ha. Och eftersom det var han som ville att jag ska ha den och eftersom han köpte den till mig (utan min vetskap) så är det klart att GPS´en ska ner! Min pappa är BÄST i världen <3

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas att allt går bra i studierna och jag är verkligen glad för att det går så bra för er :)



Tack så mycket för din fina kommentar! Jag är lite seg på att svara på kommentarer, sorry:S Mannen hälsar och tackar!:D

Ja du med vikt minskningen, ibland är jag jätte peppad och ibland inte... Just nu är jag inte så peppad för jag har stått stil sjukt länge! Jag vill bara ner nått hekto till så får jag tillbaka motivationen.. men men ska inte klaga för jag har ju gått ner e del redan.

Men för att svara på din fråga så blir jag mest motiverad när jag tänker på hur jävla snygg jag känner mig när jag gått ner i vikt, hur mycket finare mina kläder sitter. Jag tänker så varje gång jag ser en bulle eller smågodis eller chips haha!

Vad jobbar du med? Lycka till på träffen med Mr. Italiano! och krya på dig! Kram!

2010-03-02 @ 22:47:19
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Elisabet

haha sista raden i ditt inlägg kom med... :D kopierade in det för att se vad jag skulle svara på :D

2010-03-02 @ 22:48:12
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0