Ain´t no sunshine when it´s gone....

Solen lös nyss och jag startade min morgon på jobbet med en kopp kaffe och en tidning ute i solen.. Fantastiskt!

Var hemma hos kussen igår och fikade och snackade skit om allt och inget.. Pratade bla om Italienarn som jag börjar bli lite mer tveksam till efter hans senast sms, det är lite oklarheter kring det och iom att han inte är så duktig på engelska så är det såklar hans kompis M som har skrivit det. Det var även honom jag fick prata med när han ringde upp mig pga mitt "arga" svar... Men jag vet inte vad jag ska tro! Och jag vet inte vem det var som var hjärnan bakom sms´et.. Det känns inte som Italienarns idé, men om han är så lättpåverkad av M så har vi problem. Och om det är M som tar mobilen och skriver saker utan att berätta vad det eg. betyder så har vi också problem.. Men vi får se, Italienarn skulle ringa idag igen så vi får väl se vad han/dom har att säga då.

Provade iaf mina nya kläder igår igen och jag blir så jäkla lycklig!!! Jag Älskar alltihop :D  Jag vill helst åka till Marmaris nu på en gång så att dom fortfarande är nya när jag kommer dit.. Jag vill ha min fina fina prickiga klännning med röda accesoarer till, eller min tokigt snygga svarta klänning med ränder på.. Ååååååååh jag vill till solen nu!!!!!!!!!!!!! Jag bli knasig av det här kalla och blöta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0