you make my heart smile

SOL!!! Jag älskart och jag HoppasHoppasHoppas att den stannar kvar och att värmen håller i sig heeela vägen fram till den 20 augusti för vad händer då? Jo just det, Janet åker till Marmaris! Till värmen, till sin brorsa, till sina vänner och framför allt just nu; till Zeki <3
Jag blir knasig av denna väntan men det som är riktigt nice är att jag får fler saker att göra innan jag åker och det gör ju att man har saker på vägen att se fram emot. Det jag längtar tills mest just nu är lördag för då ska jag M, A, P och S träffas och åka in till stan på picknick och massa snack och mys. Som jag älskar mina tjejer och jag blir ju så glad när vi alla väl får tillfälle att ses, så lördag kommer att blir Galet mysig!

Idag har faktiskt dagen gått riktigt fort hitills och iom att jag slutar om en timma så lär den ju fortsätta i samma takt iom att det av nån anledning går snabbare när man är ledig, men det går bra för då kommer fredag och lördag närmre och sen helt plötsligt så kommer det att stå 6 på mitt schema.. Och nedräkningen slutar ju inte där heller :D  Idag blir det iaf en snabbsväng förbi willys och sen hem och byta om för sen kommer S över och vi ska sitta och steka lite (läs brinnna och svettas) på min balle och förhoppningsvis så stannar hon på mat också för jag tänkte leka duktig och Laga mat idag! Bara en sån sak liksom. ;)
Har väl eg inget vettigt att skriva här just nu (eller aldrig men det är skönt att skriva ändå) så jag återkommer väl vid senare tillfälle. Nu blir det kaffe i solen fram tills hemgång! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket!

Aa okej, jag vet inte vem han är på namnet, men vet vilket ställe du pratar om, så kan hända att jag sett honom, men man vet ju aldrig.

Gud vad hemskt att mista sin mamma, så det är ganska förståligt om han inte var sig själv, precis som du själv sa. Men det jag tänkte på det här med att han förlovade sig, han kanske gjorde det, då just för att han mamma hade dött, och för att han inte riktigt var sig själv ..

Nej, men man kan ju alltid ha någon flirt, sen behöver det ju inte leda någonstans, om ni båda inte vill det såklart.



Men vem är dumfan då?

Gud vad jag är nyfiken.

Jag orkar alltid läsa, jag älskar att läsa och få kommentarer. :D



Nej verkligen inte, Märsta jar aldrig riktigt varit landet för mig, det ligger långt borta, men under ett tag så var det som ett "hem" för mig. Då jag alltid var där med (min bästa killkompis) och hans mormor. :D

2010-06-29 @ 15:23:30
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jaaa snart åker jag,som jag längtar.



O jag antar att du oxå längtar till o få åka bort? :P

2010-06-30 @ 00:54:48
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket!

Förhoppningsvis så ringer dom och säger att jag får jobbet :)



Okej, men skönt ändå att ni pratar, och vet vart ni står. Men förstår verkligen att du inte kan ha mått bra då du fick veta att han var på sitt egna bröllop.



Jag känner i allafall igen Zeki, men jag har ganska lätt för ansikten, så kan ju ha sett honom och sen ingenting me :)



Tack än en gång!

PUSS & KRAM! <3

2010-06-30 @ 13:08:17
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0