Upp och ner, ner och upp.. Sa nån berg-och-dalbana?

Igår fick min kusin en underbar liten dotter! Välkommen till världen K, faster längtar tills hon får se och pussas och kramas med dig lilla hjärtat! Fick även reda på häromdagen att min syster och hennes man ska få en SON!!! Yaaaay, jag ska få bli moster tilll en liten kille så snart har jag både flickor och en liten pojke att mysa med. Underbart och jag är så lycklig över lilla M som kommer i november.

Den här semestern har iaf gått alldeles för snabbt och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och få uppleva en del stunder igen för den har vart så mysig och fantastisk på många sätt så nu börjar ångesten över att behöva jobba igen att skölja över mig. Jag har träffat Libaneen så mkt också och det har känts så bra att få vara med honom, vi är galet lika och har så sjukt kul ihop. Han sov över natten mellan fredag och lördag men på lördag em så ringer hans pappa och berättar att hans faster är sjuk och ligger på sjukhus så han var tvungeen att åka dit, men efter att han åkte igår så började det att kännas konstigt. Jag vet inte om det är jag som inbillar mig eller om det faktiskt är så, men tiden visar väl det antar jag. Känns så sjukt jobbigt bara att Alltid gå runt och vara misstänksam och orolig bara för att precis alla andra killar sårat en/ljugit för en innan och jag Vet att han inte är dem och jag Vet att jag måste ge han en chans och inte vara misstänksam men det är verkligen svårt.. Hur som haver så visar det sig om det är som jag tror eller inte och tills dess så får jag släppa alla misstankar och försöka sluta grubbla på saker som jag ändå inte har nån makt över..
Men en sak är säker, den här gången är det inte känslan jag gillar utan det är faktiskt killen.. Jag är inte kär, absolut inte, men shit vad jag gillar honom och hans sällskap. Jag gillar att vi kan prata om så mkt samtidigt som vi bara kan ligga i soffan och inte säga ett ord utan att det känns konstigt. Ja jag gillar honom och än så länge allt som har med honom att göra och jag Hoppas av hela mitt hjärta att det bara är inbillning från min sida och att det det kommer gå bra mellan oss.. Men nog tjatat om honom..

Var på Nigerianskt barndop idag i hallunda, 2 timmar i kyrkan med massa sång, dans och Amen- Haleluja. Ont i fötterna av att stå upp hela tiden och tillsist så var det knappt kul utan bara plågsamt, dessvärre så kunde vi inte gå på mottagningen för S skulle bort. Men det var kul och intressant och jag skulle absolut kunna gå på nån sån gudstjänst igen bara för att det var en så mäktig känsla, precis som i filmer typ. Haha, lovely! :D

Nu är det film som gäller för mig, sen får vi se om kussen kanske kommer över och sen ska jag ev träffa S så att jag får höra om hur hon hade det idag. Puss å kram sålänge underbara människor därute


Såhär såg jag ut idag på dopet :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mycket! :)

Nog mår jag bättre snart.

Behöver bara tänka på mig själv och umgås med mina närmsta och sen är allting bra ..

2010-06-13 @ 18:52:43
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0