Tjena, kalla mig Psyk-Stina

Jag måste ju ha nån psykisk störning av nåt slag och jag blir utmattad av mig själv och mina humörsvängningar.. Glad ena sekunden, arg nästa, gråtfärdig den tredje och sen blir jag bara tom.. Sjukt så in i h-vete och jag vet inte vart jag ska ta vägen nånstans! Det nästan värsta av allt är att jag börjar jobba igen idag också så jag kan inte ens ligga hemma i soffan och psykstina mig utan måste leka glad och hjälpa kunder ist. BAJSdag!
Libanesen har eg inte gjort nåt tror jag men jag kan inte komma över allt annat som hänt innan honom och jag blir så sjukt skeptisk av allt han gör just nu, eller snarare över allt han inte gör. Jag hatar alla jävla män som vart i mitt liv tidigare och jag önskar så brutalt mycket att jag kunde sudda ut dem allihopa och allt de gjort mig. Men det går inte och nu är jag ett psyko ist. Sweet- Go Janet!

Helvetes. Hoppas att Libanesen inte är som alla andra och att han bevisar det snart så att jag kan få komma upp på molnet som jag var på för några dagar sen, för gudarna ska veta att jag tyckte mycket mer om att vara däruppe än härnere där jag är nu!

Dags att sätta på sig leendet så att det hinner fastna innan jobbet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0