The day after..

Nu är vi hemma hos S igen och har lagat mat och druckit (dricker fortf) vin, köpt massa godis och hyrt film. Push och Min stora feta grekiska semester, två filmer som båda faktiskt tyckte var bra också. Hipp hipp horaaay for oss! :)
Kryssningen igår var kul, vi gjorde i ordning oss och var på taxfree, flummade oss i hytten och sen hittade vi dansgolvet. Vi var dock inte aspackade så vi märkte hur dräggiga alla andra var ist och skrattade lite åt dem, dansade och sen kl.01:30 så beslutade vi oss för att kasta in handduken och gå och sova. Sov till 13 och då var det bara att fixa oss, kolla tax-free igen och sen fikade vi lite och hängde på däck innan det var dags att gå av och nu är det som sagt slappa-mode som gäller.. Libanesen ringde när vi fortfarande var ombord och satt uppe på däck idag och frågade hur jag hade haft det och berättade lite om hur han hade det i Gbg osv. Skönt att höra av honom och skönt att jag inte gjorde några dumheter ombord att ångra efteråt.. Nog för att vi inte är tillsammans ännu och jag vet verkligen inte vart vi står, men som det känns nu så känns det bra och det verkar ju dumt att sumpa det om det nu finns nån chans.. Men vi får se..

Nu ska jag och S kolla på en film till innan läggdags (hoppas jag iaf för hon sitter och gäspar och har sig), men jag slänger in några flumm-bilder från vår kryssning. Det gäller ju att bjuda på sig själv ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken båt åkte ni och vilken dag?

Tänkte eftersom jag också var på kryssning. :)

2010-06-09 @ 14:19:18
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men va du e söt:D

TACK!



O du,om 73 dagar syns vi på Barstreet! :D

2010-06-09 @ 21:58:26
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket.

Men det är bara sanningen.



Precis!

Men det är svårt när ens närmsta vänner inte ens är glad för ens skull, och när dem är med mg och Mr.sweet vill dem bara få mig att inse att han är skit, försöker liksom "flirta" med honom, så att han gör ett snedsteg och pangboom.



Okej, nej vi var på Galaxy. :)

Från måndag - tisdag :)



PUSS & KRAM

2010-06-09 @ 22:38:03
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Kommer va så jävla bra! haha

2010-06-10 @ 00:24:50
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är så sant, man måste följa sitt hjärta.

Annars lever man ju på någon annans villkor.



Vi hade det bra, kunde haft det bättre.

2010-06-13 @ 08:15:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0