Semester, en Libanes och Kryssning!

Big whoop för den här semestern för den har än så länge vart tokigt grym! Träffat Libanesen flera ggr, och om det går bra så ska jag sluta kalla han för det och ge han ett namn ist. Jag hoppas verkligen att det går bra den här gången också för killen är grym och han är inte på långa vägar som nån annan jag träffat innan.. We likes och alla andra som hört om honom (S och E har även sett honom) gillar honom lika mkt. The Libanes is the shit folks! :)

Ikväll blir det bio för mig och S och sen ska vi ev dra in till stan på nattfika och tidigare idag så träffade vi mitt <3 M och fikade med henne en sväng.. Och i morron smäller det för då blir det kryssning! Whoo to the hoop! :D Sola på däck, mysdricka drinkar, dansa hela natten och mys-sola och äta nice dagen efter. Libanesen åker hem till götet och hjälper en kompis att flytta iaf så det känns riktigt nice att få åka och göra nåt kul eftersom vi ändå inte kan ses. Dessutom så har ju jag och min S så sjukt kul ihop så det här kommer bli grymt! Hon och jag sitter btw mer eller mindre ihop i höften nu när vi har semester och har bara vart ifrån varandra en natt och när jag har vart med Libanesen, förutom det så har vi nästan blivit kombos så det kommer bli lite jobbigt sen när man ska tillbaks till jobbet ;)

Men nu: Hänga med S (sitter och uppehåller hennes dator) och sen åka till Kista och kanske shoppa lite innan bion.. Later folks! Puss å kram


You and me against the world this weekend babe! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mycket! :D

behöver nog fler som håller tummarna för mig..

hahaha jo burkan blir ju väldigt väldigt varm på sommaren, och då vill man bara slita av sig den i Marmaris. Förstår precis vad du menar..



Och det skulle vara sjukt kul att gå ut med dig också babe! :D



Tack så mycket, hoppas också det går bra med Mr.Sweet! :)



Puss!

2010-06-04 @ 21:29:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0