mitt i natten

Har äntligen fått hem min dator igen efter att ha haft den hemma hos mamma och pappa för att installera antivirus program så nu kan jag blogga igen!
Midsommar idag och den spenderades först med min S med frulle och balkonghäng hos mig, sen jobba fram till 20, åka hem till mamma och pappa och kramkalasas och äta och sen träffa ,Generalen, R och Bulgaren. Sweet! De åkte  nyss och nu är jag pigg och har Absolut Ingenting att göra så jag funderar på att dammtorka här hemma så att jag bara kan dammsuga i morgon för jag tror inte att det är poppis att göra det nattetid..

Jag har skaffat mig en Turkisk pojkvän nu iaf, som så många andra. I år har jag beslutat mig för att ge Z en andra chans efter hans Enorma tabbe, men det känns bra och jag tycker om killen som fan så i år är han min i 2 veckor när jag är där och sen får vi se vad som händer efter det helt enkelt. Men det känns bra och vad som är ännu bättre är att jag inte kommer att kunna/vilja träffa dumfan på det sättet då också, I may be much but I aint no player (anymore). Så bring on Turkey 2010 peoples!!! Pratade med Z igår och vi planerade allt vi kan göra i år som vi inte kunnat göra innan, men i år så jobbar han inte på nån bar som han gjort tidigare utan i år så jobbar han på en båt vilket innebär: Massa båtturer för Janet och hela kvällar ihop för Janet och Zeki! Tjohooo
Jag ska passa på att åka med honom på båten ensam första dagen när de andra vill gå på hamam och jag längtar redan, men kanske inte lika mkt som min lilla turrebugg dock för han blev alldeles till sig när jag sa att jag ska göra det. "Yes askim that will be so great, just u and me, dont think about the other tourists there. Everyone knows about u now, Everyone so no one will be mad that I am just with u. R (hans kusin som jobbar på samma båt) will take care of the costumers then, I will be just with u because i miss u so much and i dont see u for so long askim. And after I take u to home with my motorbike and u can get ready and we will go out for eat and then we go barstreet like u want ok canim, tamam? Wallah ya this year will be best ever I promise askim"
Bästa engelskan i världshistorien! :D Hahaha, nä vi får se hur detta slutar men jag gissar på att vi kommer vara jordens lyckligaste par i de 2 veckor jag är där och att det sen kommer rinna ut i sanden/att han gör nåt otroligt dumt igen. Men det går bra isf för jag är inte kär i honom heller (nej, har fortfarande bara vart kär i dumfan och generalen typ) men jag älskar uppmärksamheten han ger mig och jag älskar honom som person, han är verkligen en kille som jag tycker om så sjukt mkt så jag ska passa på att längta dit och leva på små rosa moln innan/under tiden jag är där iaf. Hey- jag är inte mer än människa, a girls gotta dream!

Åh jag vill att det ska vara den 20 augusti idag! Jag vill göra listor på vad som ska packas, köpas, göras innan jag åker. Jag vill öppna resväskan och lägga ner bikinis, underkläder, skor, strandklänningar, partyoutfits och allt annat som ska läggas ner för att sen tas upp igen och funderas på innan det åker ner igen. Jag vill sitta hemma hos mamma och pappa på altanen och bara vänta på att tiden ska ticka ner så att pappa skjutsar ut oss till arlanda och hjälper oss med inchekningen hos sina polare, jag vill gå igenom passkontrollen och gå och strosa i taxfree och bli lurad av allla reklamer att köpa massa saker jag eg inte vill ha/behöver. Jag vill sitta på planet och höra kaptenen berätta om hur lång tid det tar och vad det är för väder, jag vill ha den lilla söta brickan med flygplansmaten på, jag vill landa till applåder av alla turister. Jag vill komma in till Dalaman och känna värmen slå emot som en vägg, le mot passkontrollanten som skrattar åt alla turkiska stämplar i passet, jag vill gå till transferbussen och sätta mig och vara så hypad att jag inte kan sova en sekund på den medans alla andra sitter och halvslumrar. Men mest av allt så vill jag se vyn från berget när man närmar sig marmaris och kan se ner över hela staden och alla ljus för det är Då man inser att man faktiskt har kommit tillbaka, det är Då man känner sig lite mer som hemma igen.. Ljuden, lukterna, människorna, ljusen, maten, vattnet, hotellen, bazaaren, marknaden, dolmusar ja Allt med marre är helt sjukligt underbart och vad som är mest underbart i år är att Zeki kommer sitta på sin vespa utanför hotellet när jag kommer dit och vänta på mig bara för att han vet hur gärna jag vill gå ut på en gång. Jag vill inte vänta i två månader till, jag vill somna och vakna där imorron. SNÄLLA tiden, gå fort!!!

Bjuder på lite bilder på Zeki och marmaris innan det blir städdags och godnatt. Hoppas att ni har haft en fin midsommar allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0