im back on track ya´ll!

Bestämde mig igår natt när jag skulle sova för att det får vara slut på de här dumheterna och libanesjävelns påverkan på mitt humör. Jag mår bättre av att vara glad och possimistisk så nu ska jag vara det igen, vaknade imorse och kände mig som mitt vanliga gamla jag igen. Visst jag blir bitter när jag tänker på det och alla liknande händelser innan men vafan, palla bry sig? Och dessutom är Ingen man värd det.. Så nu är jag tillbaka och nu ska jag visa den här sommarn hur det ska gå till att leva livet med ett leende! :D

Sen så är det ju klart att det underlättar att veta att jag åker till Marmaris om "bara" två månader (exakt 2 månader imorron btw)! Så snart är det bara en lön kvar!!!! Nästan så man får panik när man tänker på det ;)
Big whoooooop på att jag ska Äga varje dansgolv och bardisk på hela barstreet i år, att jag ska åka på båtturer med Z och R, hänga med "brorsan" i Armutalan och sola och steka fläsket som aldrig förr. I love Marmaris! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter så jävla underbart, när du pratar om Marmaris sådär!

I wish i could be there too! :D <3

2010-06-22 @ 18:28:13
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej jag har tyvärr inte hittat någonting att göra inför midsommar, är sjukt sugen på att åka till mitt landställe, men finns ju inga pengar till det.

Men får helt enkelt se vad som sker, något ska hända, det är det ända jag har beslutat till 100%. :D

2010-06-23 @ 18:22:58
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är ju tyvärr så.

Men jag tror att när väl den rätta kommer, så kommer det kännas så rätt.

Men man kommer ju självklart ha sina misstankar, då man fallit för dessa svin innan.

Men jag har lärt mig att man inte ska rusa in i något, det är inte alltid enkelt, för ibland kan man bli upp över öronen förtjust i någon, och bara vill planera allt till och med bröllop med den.

Men den rätta kommer för alla tror jag.

En vacker dag, man ska inte ge upp.

Och när man minst anar det, så får man sin prins.

När man som minst förtjänar kanske,

eller när man som mest behöver.



Du förtjänar det bästa.

Och du ska verkligen inte ge upp, du som är så himla vacker, och härlig brud. Många av killar man dejtar blir ju rädda för en självständig kvinna, och därför blir dem svin emot dem, även fast killen vill vara en riktig man, och behandla oss med respekt, men självständighet är någonting killar är rädda för, har jag märkt!



PUSS!

2010-06-23 @ 18:28:14
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0