I <3 U = sant

Sitter i återlämningen och försöker hålla humöret uppe så gott det går bland jobbarkompisar som alla lider av måndagsilska.. Inte det lättaste vill jag lova, men jag försöker som sagt att tänka possimistiskt och att ha ett leende på läpparna. Tur iaf att jag sitter i kuren idag så att jag slipper se sursnoppparna hela tiden.

Idag efter jobbet blir det till att hämta upp S och sen ska hon följa med mig och storhandla så att jag får lite bärhjälp, har typ ingenting hemma och iom att jag åker till Marmaris (yeeeey) snart så vill jag inte  ströhandla hela tiden och slösa pengar på det så idag tar jag vuxenpoäng minsann! :D Efter det så  ska jag hänga på AG till arlanda (igen) och kolla om de har fått in hennes solglasögon på hittegodsavd och sen efter det blir det nog till att åka hem och sova eftersom jag börjar 07 imorron också och knappt har sovit på 2 nätter..
Hade så sjukt kul ihop med kussen i lördags, kollade först på"Farmen"-juggan för det var final och efter det drog vi in till stan och skulle nattfika. Kom in försent dock så allt hade stängt eller skulle precis stänga så vi drog till 7/11 och köpte en varsin latte och satte oss i Berzelii park och kollade på fullisarna som lämnade Berns m.m. Satt och snackade och skrattade som fan, sen vid 3 hämtade vi upp min lillkusse som var ute på Sture och sen drog vi och nattkäkade och kl.04.45 kom jag hem och skulle försöka sova. Yeah right! Haha, inte det lättaste att sova när fåglarna skriker utanför fönstret och solen skiner in i ögonen mellan springorna på persiennerna.. Men det var så värt det!

Vill bara att veckan ska gå snabbt nu så det blir fredag för då ska jag kanske/ev. på nya Twilight-filmen med S i kista och sen nattifka i stan, vilket jag hoppas på för jag gillar att komma ut och göra saker/kolla på folk och verkligen ta vara på de få dagar man har i det här landet som man faktiskt kan sitta på en uteservering mitt i natten utan att frysa ihjäl.. I vilket fall så vill jag bara att tiden ska gå fort nu, men den här veckan står det en 7a på mitt schema för jobbet därhemma och det betyder att det "bara" är 7 veckor kvar innan det bär av mot Marmaris!!!! <3 Jag vet att jag tjatar men det får man vänja sig vid om man läser min blogg för det är just nu det enda som finns i mina tankar typ, Marmaris och Zeki ;) Wohoooo..
Skönt också att jag har 2st glassiga jobbveckor efter denna där jag bara jobbar typ 3-4 pass för att en kille på jobbet ville byta lite.. Men sen händer det ju iaf 2 roliga saker innan jag åker också och det ena är att min äldsta brorsdotter E fyller hela 3 år (fasters stora tjej <3) och sen i början på augusti så fyller ju jag år också :D Tur att man hinner fylla år innan också för då kan man önska sig pengar att handla för i tax-freen så slipper man ta från Marmaris-kassan ;)

Ahja, jag ska väl gå ut och sätta mig i solen ett tag nu för man får ju passa på att vara ute de få dagar man sitter i återlämningen. På återseende folket, hoppas att ni har en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår precis vad du menar med det där med att man tror på kärleken, men ändå finns det tillfällen då man helst av allt bara vill "plocka" bort den.

Olala, det låter intressant.

Får man fråga vad han heter och vart han har jobbat och sådär?

Och vem är dumfan?



Ja, det var helt okej på Nåtarö.

Sönderbiten av myggen, men annars var detlugnt! :D



Men märsta är ju skit fint, och känner ganska många där. Skulle lätt vilja bo där..



PUSS OCH KRAM!

2010-06-28 @ 22:17:42
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0