halvvägs genom dagen och veckan

Och det känns ju toppen! Slutar om 4 timmar och sen är det bara 2 dagar kvar och sen är jag ju ledig i helgen. Vi gillar´t massor! :D Det är däremot lite halvtråkigt på jobbet idag och det har vart ganska mkt också, jag har ju inte ens hunnit surfa innan nu, nä det var bättre igår för då hann jag tom beställa 2 klänningar och en kjol från HM innan jag gick hem ;)

Idag blir det iaf en fika med min AG efter jobbet och S kanske skulle komma över hon med, men jag orkar inte åka iväg så det blir hemma hos mig. Men det går så bra så bara vi ses, för jag och AG har knappt setts alls senaste året och det är så synd.. Men men, nu jobb och kramkalas med min bästa T som precis kom in till jobbet <3


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ja men jag e exakt lika dan,fast alla mina vänner har ju vant sig nu :P

2010-06-30 @ 21:08:16
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo det är ju mindre än man tror.

Det värsta är att det är så himla mycket skit snack, men jag har lärt mig att bara skjuta ifrån mig allting, jag tar inte åt mig av vad någon säger, för jag vet att det mesta som sägs är bullshit. Men det blir väl lätt så :)



Det gick väl bra, alltså det var snarare jag som skötte snacket och inte dem som jag var på arbetsintervju hos, dom visste knappt vad dom skulle säga, så det var lite jobbigt, men hoppas verkligen att det går bra och att dem ringer mig :D



PUSS & KRAM I MASSOR!

2010-06-30 @ 22:32:24
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha fast jag har iof nästan fått me ,mig alla mina vänner till marmaris så dom fattar ju grejen nu p vissa har blivit lika hookade som jag.



Fast vem e Zeki?

Jag har inte riktigt hängt me här känner jag :D

2010-06-30 @ 22:35:10
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0