.........................

Mobilen ekar tomt med både sms och samtal och jag ger nu upp. Om han vill så vet han vart jag finns och då kan Han höra av sig, jag är inte den som krusar och tjatar... Nej jag ger upp. Jag ska radera ännu en man från mitt liv, min mobil och mitt minne och återgå till att vara den bitterfitta jag brukar vara och är. Det var sjukt nice att få vara uppe bland molnen ett tag, men jag anade nästan att jag skulle slå i botten igen.

Jag blir så jävla ledsen nu bara! Inte bara för att det är just Libanesen utan pga att det fanimej Alltid blir såhär. Jag måste ha gjort nåt eller vara en jävligt ful människa i guds/ödets/karmas ögon eftersom jag går på skit efter skit när det kommer till män.
Just nu känner jag mig som den minsta och minst värda varelsen på jorden, totalt genomskinlig, ful, äcklig, värdelös och slapp och allt annat neggo som finns. Uppenbarligen så är jah helt enkelt inte älskvärd eller tillräckligt bra för män. Bummer. Tur att jag är det för vänner och familj iaf för de får dras med ensamma mig forever and ever som det verkar.


Och ja, jag är medveten om att det här låter som ett "tyck så jävla synd om mig"- inlägg. Men det är det inte, och det är inte synd om mig för jag har hälsan, livet, undebar familj och underbara vänner.
Men ibland blir jag ledsen och eftersom jag är på jobbet och varken kan gråta eller prata med nån om det så fick jag skriva ut skiten ist.
Så. Nu är jag klar och nästa gång jag bloggar är jag snäll och glad igen. Och om jag inte är det så kommer ni att tro det iaf för ingen vill läsa en bitter blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte ful!

Men förstår att man känner så ibland, det gör jag också. Och jag faller också för dem där dåliga killarna! Man blir nästan trött på sig själv, för man faller för skiten. Men man kan ju tyvärr inte styra sina känslor, hade man det hade man varit lyckligt lottad Men du ska veta att jag inte tycker du är ful, utan snarare en grymt härlig brud, som förtjänar det bästa! Man tror att det är en själv det är fel på, men jag tror snarare att killen har svårt med självständiga kvinnor, som klarar att ta hand om sig själv, och inte låter sig själv tryckas ner.



2010-06-22 @ 18:24:22
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0