domedagen

Japp, dagen började bra. Drog in till stan och träffade gamla jobbarkompisar och drog sen på date med en syriansnubbe (som ramlade ner från en stol, sjukt kul men jag skrattade inte.. då).. Sen kom jag till jobbet och då bröt helvetet lös. Utan att överdriva så har denna dag vart den Absolut Värsta arbetsdagen - Alla arbeten inräknat!
Slutar om 3 min och då ska jag till S jobb och hänga med henne en stund och kanske äta nåt och sen ska jag hem och dö i sängen litegranna för imorron så är det tillbaka till helvetet igen.. Så jävla värdelöst...

Har btw en ny kille nu, Z i Marre är min för i år. Vi försökte nåt annat år men det gick åt h-vete, men i år är det han och jag.. We likes it! <3

Kommentarer
Postat av: Mija

Alltså, när jag läste "som ramlade ner för en stol" så bröt jag ut i asgarv för mig själv. Alltså, va?! HAHAHAHAHAHAHAHA! Jag vill också se sånt! :D

2010-06-25 @ 10:32:25
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0