you bleed just to know you´re alive

Idag har tiden verkligen sprungit iväg och det känns så konstigt för eg så har jag inte gjort mkt alls, men det är verkligen så att så fort man är ledig så rusar klockan men sen när man väl jobbar så står den still.. Idag vaknade jag iaf sent, låg och drog mig i sängen och sen skjutsade jag min pappa en sväng. Kom hem och åt frulle och sen åkte jag med min mamma och syster hem till morfar, hann precis komma hem igen och så hämtade jag och skjutsade hem pappa igen.. Sen kom sara över och jag gjorde pannkakor till oss, efter det drog vi till stan och fikade och sen åkte vi till hennes syster och rökte vattenpipa med äppelsmak  :D Nice dag faktiskt och jag önskar så brutalt mkt att jag skulle få ha semester nu så att alla dagar kan vara såhär mysiga och gå såhär fort. Men imorron är det jobb igen och jag jobar med den mest nonchalanta och dryga människan i världshistorien, men jag slipper som tur är honom efter bara en timma imorron, däremot så blir det värre på onsdag när jag måste dras med dumfan i flera timmar...  Uff!

Sitter och pratar med Zeki nu så jag ska väl fortsätta med det iom att jag ändå inte har nåt vettigt att komma med och sen ska jag försöka att komma i säng och sova innan kl.03 för en gångs skull.. Får väl se hur det blir med den saken dock ;)
Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0