volim te duso moje

Häromdagen när jag skulle lägga mig tidigt så gick det ju inge vidare direkt, men denna gång berodde det inte på Zeki utan på värmen. Min lägenhet är seriöst en Gigantisk bastu när det är såhär varmt ute så kl.05 gav jag upp sängen och gick och la mig på golvet i vardagsrummet ovanpå täcket med en fläckt framför mig och balkongdörren på vid gavel. Lyckades sova så i 2 timmar och sen gav jag upp för då hade jag så sjukt ont i ryggen, så igår flyttade jag hem till mamma och pappa och kommer nog att bo där tills på fredag så att jag åtminstone kan sova när jag jobbar.. Klagar Inte på värmen, jag älskar att det är varmt och för mig får det mer än gärna vara så året om men jag tycker att det är jobbigt att sova när lägenheten är varmare än luften ute. Thats all och nu ska jag sluta tjata om det för det här gången iaf ;)
Idag jobbar jag till 22 och sen ska jag kanske träffa S en sväng men vi får se hur det blir, ska förhoppningsvis orka vara vaken tills Zeki slutar jobbet också men det är ju först vid halv två i natt och eg borde jag vända tillbaka dygnet nu. Ringde honom igår och pratade lite iaf och jag saknar honom faktiskt jättemkt nu bara för att vi verkligen hörs varje dag och ibland flera ggr om dagen, finns eg bara ett störningsmoment i det hela men det är inte Zekis fel utan det är nån annan som står mig näras fel. Får se hur det löser sig..

Idag är det iaf Exakt en månad kvar tills vi åker för den 20 augusti gott folk är då det smäller! Jag är så sjukt taggad och i år ska fan bli bättre än all andra år även om det blir svårt att bräcka ;) Hoppashoppashoppas att tiden springer iväg så att det blir den 20 aug snart. Jag vill åka NU, helst igår.
Nu ska jag nog gå på lunch (middag?) och sen är det nästan bara 4 timmar kvar av den här dagen, alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0