underbara lördag - helvetiska söndag

Men ok, alla dagar kan väl inte vara toppen kanske..  Men i lördags så var jag, min syster och min svägerska och mina 2 bebbar på stranden (japp jag Brände sönder mig igen), jag sov mestadels vilket alltid är nice. Sen åkte iaf jag och syster hem till mamma och pappa och kollade på gamla babykläder som vi fått efter kusinen i usa så nu har lilla M massa kläder när han kommer i nov. och mer blir det ;) Efter det så åkte vi hem till syster där hennes man grillde hamburgare så vi åt tillsammans och sen kollade vi på tv ihop fram tills ca 22 då det var dags för mig att hämta upp S och åka hem till mig och göra oss iordning för GJ. Tog bilen in till Medis (jag hittar!!!!! och är brutalt stolt) och blev först helt hypade över hur varmt det var ute och att vi fick jordens marmaris feeling och sen när vi väl var inne på gj så spelade de sjukt bra musik! Kärlek till den djn!
Var iaf inne i rökbåset och då hittade 2 turrar och en hysterisk arab oss så sen hängde vi med dem resten av kvällen, araben var galet rolig och var allmänt crazy och den ena turren var tokigt snygg. Som Johnny Depp (captain jack sparrow) men snyggare tom, så vi dansade och spexade med dem nästan till stängning och sen drog vi till gyllene måsen och käkade lite och hälsade på E innan vi åkte hem till mig och dog lite i sängen.. Vaknade i morse med jordens arbest-ångest och ville verkligen Inte åka dit och när jag väl var där så förstod jag varför, det var ett enda KAOS och snubben jag jobbar med kan inte mkt så jag fick ta allt själv nästan. Oh the joy... Imorron blir nog inte mkt bättre heller men jag tröstar med att jag är ledig tisdag och sen fre-sön iaf.

Nu ska jag säga godnatt till min Zeki och sen ska jag nog nanna kudden så jag pallar med morgondagen. Laku noc!

P.S. Det är INTE ok att behöva jobba i den här värmen när man har en sjukt varm uniform! :(


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack för tipset!

Photoshop har jag men jag tänkte på något lite smidigare och som inte är så tungt att köra för datan:) Men skam den som ger sig! Jag ska hitta nå bra!

2010-07-13 @ 21:19:21
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0