underbar helg med mindre underbart avslut på den här kvällen iaf.

Sjukt mysigt i fredags när jag och mina tjejer åkte till Vaxholm och solade och hade picknick för att sen på kvällen åka tillbaka till stan med båten och avsluta med en fika på Café Kladdkakan i gamla stan. Jag hade inte haft en så bra dag på länge och jag Älskar mina vänner och är så tokglad för den dagen (även om jag lyckades ramla och skrapa upp hela armen på klippan när jag bara skulle doppa fötterna i vattnet).. Kvällen avslutades med att jag åkte hem till min bror m. fam och satt på altanen tillsammans med bror, syster och deras respektive och snackade skit till tolv nånting på natten för sen åkte jag hem och sov iom att vi beslutade oss för att åka och bada dagen efter. Så idag har jag legat på "stranden" i Sigtuna och bränt upp hela mig, sen åkte jag till Kista C med  S,E och M och sen drog jag, S och E in till stan och fikade på 54. Sjukt nice det med och idag har också vart helt fantastisk!
Däremot så kom jag hem för ett tag sen och såg att Zeki hade tagit bort vår relation på fb så jag ringde upp ochh nu har vi bråkat och jag vet inte alls vart vi står längre, men det är så sjukt löjligt bara för det handlar tydligen om att han är svartsjuk för att jag har så många kompisar från turkiet på fb! Säger han men jag vet inte om det är sant med tanke på turen vi hade sist när han var dum, men han verkade tycka att vi fortfarande var ihop när vi la på luren så jag har ingen aning om vad som händer och vad som rör sig i den dumturrens huvud men en sak är säker iaf och det är att om han nu vill att vi ska vara ihop och ses när jag kommer dit så får han anstränga sig sjukt mkt hårdare den här gången för jag pallar inte med en massa tjafs längre. Tydligen så ska jag Inte ha Någon man i mitt liv för om jag inte ens kan lyckas ha en semesterpojkvän (so far iaf) som det funkar med så kan jag lika gärna lägga ner hela skiten och inse att jag aldrig kommer bli gift och få barn redan nu.

Pratade med dumfan för några dagar sen och han blev måttligt glad när jag sa att vi inte kommer ses mer för att jag har nån annan och han blev Ännu mindre glad när han hörde att killen är från Turkiet och jobbar i Marmaris.. Kändes skitkonsitig ooch sjukt jobbigt att berätta det för honom för jag älskar honom fortfarande, men jag orkar inte med våra vändor fram och tillbaka. Det har redan hållt på i 5 år och jag orkar inte lägga fler år åt honom, jag vill gå vidare helt och i år var det tvunget att ske för ingen av oss mår ju bra av det här och ännu mindre på sista tiden när han Verkligen har börjat tjata om barn och grejer, han har gjort det förut men nu har det gått för långt så det var lika bra att lägga korten på bordet. Däremot så verkar jag ju vara singel i Turkiet i år igen så det kommer bli svårt att hålla skiten, men jag ska klara det och förhoppningsvis så fattar Zeki hur jävla dum i huvudet han är och kryper till korset snart.. Är det verkligen för mkt begärt att få träffa honom och ha det fantastiskt i 2 veckor? Comeee ooooon! Jag tycker nog faktiskt inte det och jag är medveten om att det med Zeki inte kommer att kunna hålla, men tills vi åker och medans jag är där tycker jag nog fan att jag förtjänar att få känna mig lite lycklig och uppmärksammad.. Vi får se om karma tycker det också bara, det återstår att se.
Välkommen till mitt tragiska lilla liv allihop. Nu skiter jag i det här och går och lägger mig ist. God natt.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Alltså förlåt men jag va tvungen o asgarva lit där när du hade ramlat på klippan när du bara skulle doppa fötterna. haha



Meeeeen för att återgå till turkarna.

Dom e dumma i huvudet allithop.

Punkt slut.

Dom e ju fan körda,har för sig konstiga idéer o kommer me dumma förklaringar.

men faaaaan va dom e underbara. haha

2010-07-05 @ 01:04:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Du ramlade nog värre än vi förstod, för såvitt jag vet så var jag på Vaxholm i lördags, inte i fredags som du skrivit? ;)



Hoppas armen inte gör för ont på dig mitt hjärta! Ska jag blåsa och komma med Hello Kitty plåster? <3

2010-07-05 @ 10:13:59
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Mija

Men hjärtat då! Haha! Hur lyckades du skrapa upp ALLT? Får köpa ett extra paket plåster tror jag. ;)



På fredag ser det ut som att jag är ledig efter jobbet, eller, så ledig som vi någonsin blir, vi har ju startat projekt uteplats nu, så vi jobbar för fullt om kvällarna när vi kommer hem! Men en fika eller så hinns säkert med! Puss mitt gull!

2010-07-05 @ 15:16:29
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ja karma e varkligen en bitch o nu fick du tebax,ahah :D

2010-07-05 @ 18:41:59
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0