under en månad kvar <3

Idag är det officiellt mindre än en månad kvar tills jag får åka till paradiset på denna jord, även i folkmun kallat mitt andra hem eller Marmaris!!! Wohoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ringde min Zeki igår och pratade och han blev helt hyper när vi kom fram till att det var exakt en månad kvar, så nu längtas det ännu mer och så fort juli är slut så kommer nedräkningen att börja på riktigt för då kommer jag börja räkna dagar. Haha, tur att man har ett liv så att inte allt kretsar kring semestern ;)
Har iaf börjat räkna lite på hur mkt jag ska ta med mig så att jag kan lägga upp en budget nu när lönen kommer så att jag kanske kan göra nånting innan jag åker också så att jag slipper leva på nudlar och bara sitta hemma och hoa i min lilla lägenhet, men om jag är så duktig som jag tror att jag kommer vara så borde det inte vara nåt problem. Ska åka hem till syster i veckan eller nästa och kolla på lite kläder också så att jag vet om jag "behöver" nåt och måste åka och handla innan jag åker. :D Tihihi
Fixade iaf ledigt min nästa jobbhelg idag så nu jobbar jag på söndag kväll och sen jobbar jag inte en enda helg innan jag åker och det känns så sjukt Näzz! Dessutom så innebär ju min lilla ledighet att jag inte behöver stressa på dagen med städning och matlagning innan mina tjejer kommer över på middag och jag kan sova ut dagen efter utan att behöva tänka på att gå upp för att åka och jobba. Janet = Glad Tjej AB!

Sitter i kuren nu iaf och jag har så mkt som (håll i er nu) 4 bilar kvar in på mitt pass och jag slutar kl.22.. Det kan bli väldigt svettigt dethär! Ujujuj hur ska jag klara mig? Haha, jag får nog kolla runt lite på Marmaris sidor och kolla in club orient så att jag vet vart min kille jobbar. Lär ju bli en hel del häng på den baren/resturangen i år har jag en känsla av. Armutalan is the shit? :)
Nu surfa nätet och sen kolla klockan igen för kl.20 är det fika med glass som gäller för mig och mina grabbar och tjejer. Om jag alltid fick jobba med min kille T,  och mina tjejer N och C i garaget så skulle jag Älska att gå till jobbet! Tur att jag har 2 av tre här både idag och i morron <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0