tre veckor på dagen idag och sen är jag out of here!

Det mina vänner känns Helt bissart fantastiskt! Vad som dock är mindre fantastiskt är att huvudet känns som att det kommer sprängas vilken sekund som helst och att jag nyss hade en geting på 4 cm (överdriver Inte!!) inne i min lilla kur! Ensam som jag var så skrek jag som en tjej, parerade så att den inte skulle lyckas attakera och sen tog jag första bästa bilnyckel och Böööörnade till garaget för att hämta hjälp. Sladdar in i vild panik med håret ståendes åt alla håll och kanter och skriker rakt ut att jag behöver hjälp och när jag väl samlat mig lite och får ur mig att det gäller en geting så möts jag av skratt! Menherregud en geting är ingenting man skojar om! Fick iaf med mig min sjukt coola brud N ner till kuren och sen var det tack och hej getingen. Moahaha.. Dead I tell u :D

Men förutom huvudvärken från helvetet, getingen från samma ställe och att det inte är mer än 2 bilar kvar in (vilket innebär dötid till max) så är det en bra dag. Jag känner mig glad inombords och jag pratade med S tidigare som även hon börjar känna av resan och är taggad till max och fick snacka av mig om marre, och jag vaknade till ljuva toner från min "taxichaufför" i gbg. Haha, har inte snackat med honom sen jag vet inte när och nu har han sålt restaurangen och ska flytta till sthlm (väsby närmare bestämt tror jag att han sa). Men han säger mkt och gör lite så vi får se, om han gör som han sa och ringer ikväll så får jag väl reda på det då..

Nu kommer det en bil! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0