Tråkigt på jobbet = list-dags

Tiden har slutat att gå och står numera stilla.. Kollade på klockan för vad som känns evigheter sen och nu har det tydligen bara gårr 2 minuter! :O Hur är det ens möjligt?!?! Ahja, jag skaffade fram en lista iaf som gör att tiden kanske går lite snabbare iom att man har nåt att sysselsätta sig med iaf..

Är du..
Arrogant: Nej det tycker jag nog inte.. Är jag det?
Osäker: Ja
Trött: Inte just nu
Intressant: Jag vet faktist inte..
Smart: Ganska
Barnslig: Haha.. Kanske lite? ;)
Liten: HAHAHA! Nej :/
Lätt: Se föregående svar
Rolig: Ja jag skrattar åt mina egna skämt allt som oftast iaf :D
Pratglad: Ja
Frågvis: Ibland
Organiserad: Ganska
Hälsosam: Inte mkt just nu men det kommer...
Blyg: Ibland
Attraktiv: Tycker jag nog inte
Lätt uttråkad: Nej
Vegetarian: Nej
Besatt: Nej
Pålitlig: Ja
Filosofisk: Ibland kikar filoofen i Janet fram litegrann ja...

Har du..

För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nej....? ;)
Tvångstankar: Hahahaha. Ja några få små har jag allt.
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Faktiskt inte
Några piercings: Öronen om det räknas
Egen dator: Jajamen en pytteliten en :)
Gjort bort dig rejält: Ja! Men nu i efterhand så är det ju lite kul att tänka tillbaks på..
Bra självfötroende: På mig som person ja för jag vet att jag är en ganska bra person. Utseendemässigt: Hell to the No
Komplex: Många
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Tagit nakenbilder: Gud Nej!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till min syster <3
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Nej
Gjort något olagligt: Nej. Tror inte det iaf..  

V
em..
Saknar du: Farmor & Mormor, Zeki
Vill du döda: Men oj, ingen tror jag. Jag är inte Så hatisk.
Rörde dig sist: Jag och min T på jobbet kramades nyss
Slog du sist: Generalen när vi låtsasbråkade och båda ville ha sista slaget (jättemoget jag vet)
Kramade du senast: T på jobbet
Kysste du senast: Den äckliga lilla Libanesen........
Skrev du till sist: Zeki
Vill du vara som: Vet inte faktiskt.
Sårade dig sist: Zeki
Vill du bli galet full med: Många i Marmaris :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Zeki. Innan dess var det min M som skickade en superfin kommentar i min
blogg <3
Fick du sms från senast: Zeki
Ringde dig senast: S
Ska du gifta dig med: Kommer jag Nånsin att bli gift????
Får dig att skratta: Syster, Bror, Mamma, Pappa, E & W, M, S och mina andra vänner. Min familj och mina vänner är fan inte friska och så mkt som jag skrattar med dem så kommer jag fan leva förevigt! :D Haha, min pappa var skitrolig igår btw ;)

Och nu har det gått hela 5 min till... Oh the joy att sitta här i 1,5 timmar till när det är helt dött och jag inte har nån alls att prata med för att precis Alla garagekillar är ute och jobbar.. Aaaaaah maaaaan! :(


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha jasså d gjorde du.

På vagabundo då eller?

2010-07-07 @ 20:54:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jaha så du känner Tolga,se på fan. haha

2010-07-07 @ 23:00:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0