torsdag den 1 juli!

Juli?! Redan?! Jatack! Nu kommer ju tiden bara att springa iväg och sen är det ju augusti. Imorron bio med S, lördag picknick med mina favorittjejer, den 18e fyller min stora tjej hela 3 år <3<3, sen kommer min kusse hem från juggan, sen fyller jag tant, sen fyller kussen tant och sen helt plötsligt så var det visst den 20 augusti och då sitter jag på ett flygplan på väg till mitt andra hem. Shit pommes vad det här känns bra, det känns faktist så bra så att det är skitsamma att det är kyligt och grått ute.. Hoppas på att en bloggtjej kommer att kunna åka till Marmaris också för hon vill Verkligen dit och jag vet mer än väl hur det känns att inte vilja nåt annat än att komma bort (Speciellt till Marmaris såklart), E- Jag håller alla tummar för dig!

Idag efter jobbet ska jag hem till Mami och Papi och äta middag och pussa på mina bebisar som kommer att vara där, fasters bebbar är Bäst i hela världen och det finns nog inget mysigare än när de kommer och pussar och kramar på en eller ropar att man ska komma och kolla när de har gjort nån ny teckning eller så. Faster Älskar E & W <3 Jag kan dock fortfarande inte fatta att lilla M ligger i min systers mage och växer, det är helt sjukt att min syster ska bli mamma och att jag ska bli moster till en liten kille! Så bisarrt glad är jag för då har jag två små tjejer och en liten kille att pussapussapussa på, att leka med och att skämma bort. :D

Imorron är det nya Twilight-filmen och jag skäms fan för att säga det men jag Längtar verkligen och jag typ Älskar de filmerna. Jag,S och alla fjortisar alltså ;) hahahaha.. Aja, får väl sätta mig och jobba lite och sluta att drömma mig bort för en stund.. Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Samma här.

Hatar allt drama här, men där blir jag nästan lite fascinerad av hur mycket drama det finns, och hur galna vissa tjejer blir på andra tjejer, för att killen i fråga är otrogen med mera, med mera.



Jag kommer åka den 21 augusti om det blir av :D



Tack detsamma och tack för dem fina raderna i din blogg :)



PUSSPUSS!

2010-07-01 @ 15:18:31
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0