tisdag den 6 juli 2010

15 bilar kvar in på återlämningen fram tills dess jag slutar kl.22:00.. Ganska lugnt med andra ord, och jag är inte den som klagar för jag gillart. Det ger mer tid till att bara vara och lyssna på musik, lösa korsord och kanske kolla runt på internet litegrann.. All and all: en lagom mängd bilar! Längtar som fan efter morgondagens slut för då ska jag och S (ev också Generalen) in på nattfika i stan och det gillar vi, speciellt eftersom jag efter det är ledig i tre heeela dagar! :D
Zeki har fortfarande inte hört av sig men det har däremot dumfan gjort och jag Orkar seriöst inte bråka med honom längre och det gör mig så fantastiskt frustrerad att han inte fattar vad han gör mot mig och mot Oss när han håller på såhär. Han vet mkt väl att jag skulle släppa mer eller mindre allt för honom om situationen var annorlunda men han verkar inte förstå lika väl att jag inte kommer att göra det just för att det är som det är och jag kan trolla lika lite som honom. Det är dött nu, det finns inget vi mer och det kommer inte att göra det nånsin igen. Jag kommer ha skitsvårt till och från och det är jag medveten om för jag har aldrig älskat nån som jag älskar honom och det kommer ta tid att komma över honom men jag måste. Jag kan inte spela med i den här leken längre och jag kan inte vara nån form av semester-fru till honom. Det är vad det är och jag hoppas att vi kan nå en punkt där vi kan vara vänner, för hur det än är så är hans bror som en bror för mig också och vi kommer att behöva ses igen. Det är däremot jävligt hjärtskärande att veta hur situationen är och veta att det spelar jack-shit vad man gör för att Inget kan ändra det som är och inget kommer nånsin kunna göra det.
Hoppas iaf att Zek hör av sig snart så att vi kan ta vid där det slutade för oss och att han inser hur jävla dumt det är med svartsjuka för sånt pallar jag inte med, speciellt när det är Han och inte jag som gjort dumheter innan.. Men men, jag står inte och faller med honom heller eg, det vore bara tråkigt om det skulle sluta såhär för jag tycker verkligen om honom som person och det skulle vara trevligt att få hänga med honom när jag är där i aug.
Ah well, time will tell. Men lite kul är det att Marmaris-dramatiken infinner sig även när man är i Sverige ;) Haha

Nu ska jag ta mig en redbull och lösa lite korsord medans jag räknar ner timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0