ojdå - hoppsansa!

Tråkigt i kuren, smådeppighet och lite åldersnåjja fixades snabbt tilll av mig idag genom en snabb sväng in på HM´s hemsida och vips så var jag 3 klänningar och ett par skor rikare och (Bara) 243:- fattigare. Känns fantastiskt och även om jag nyss handlade både kläder och skor så är jag ju kvinna och kan tyvärrr inte ha för mkt av vare sig det ena eller det andra.. Har inte bilder på alla klänningar men 2st av dem tänkte jag slänga upp bilder på, det kommer även bild på de skor jag har beställt men de är i svart och de på bilden är ju blå (men jag ville ha de blå också, men jag har de rosa och tänkte att två par får räcka) :)
Nu är jag helt plötsligt Ännu mer redo för Marmaris! Bring it on!!!!!!!!! :D

Memn nu var det bilder på lite inköp ja...



Tyckte att klänningarna var så sjukt coola så jag hoppas att jag kan ha dem också, är ju inte den som brukar beställa från internet annars men sist gick det ju bra så nu håller jag tummarna för att det ska bli lika bra denna gång... De kommer v.32 så nu har jag ännu en sak att se fram emot och längta till! :) Men nu ska jag nog sova tror jag så att jag orkar gå upp imorron när klockan ringer. Godnatt alla fina.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0