not so good anymore....

Va i helvete hände?!?! Himlen öppnade sig så jag är numera DYNGSUR ända in i underkläder och mina fötter simmar numera i skorna, jag fick jordens värstaste jävligaste mensvärk Och ryggen är mer eller mindre paj för tillfället... Det gick från solskenshistoria (med lite mulet och regn förvisso) till en hel jävla skitdag!
Jag vill bara hem och ta av mig alla kläder, duscha och sätta på mig mjukisar och sen lägga mig i sängen med en värmekudde på magen och bara lyssna på musik eller kolla på film.
Bajsjävlaskithelvetesfanskapshordag!
Dessutom var en bil Spårlöst borta för ett tag sen och det såg ut som att jag och T var ansvariga för detta, men som tur är så har vi hittat problemet och bilen kommer även den snart att hittas....

Nej usch och fy på den här eftermiddagen. Ljusglimtar är dock: Min T som jobbar i garaget <3, och en kund som jag hjälpte för ett tag sen och som precis kom för att återlämna bilen och tackade flera ggr för allt, tog i hand och ville att jag skulle höra av mig till han om jag nånsin kommer till köpenhamn så att han får tacka genom att hjälpa till och vara guide. Men ja resten (iom att jag sitter själv i den här jävla kuren) är skit!

Så nu sätter jag mig och surar tills jag får gå hem ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0