när hela världen snurrar runt runt medans man själv står still och stampar på en och samma plats..

"Vår låt" (som vi älskar men inte förstår ett skit av) som vi alltid lyssnat på tillsammans, sen den första gången vi sågs, får sätta stopp på vårt kapitel tillsammans. Tack för 5 år av glädje, sorg, ilska, lycka och allt annat man nånsin kan känna för och med en annan person. Jag kommer sakna att känna din värme, att få känna dig vara nära och ändå få känslan av att inte vara tillräckligt nära, att skratta åt dina knäppa grejer du gör när bara jag ser, att känna din hand torka bort mina tårar samtidigt som du med den andra torkar bort dina egna, att få skrika lungorna ur mig medans du gör detsamma för att sen bli sams och inse att det inte löser nånting egentligen, att få rufsa om i ditt hår så att du blir helt tokig för att du hatar när jag gör så, att leta efter din parfym bara för att du Vägrar säga vad du använder för märke, att du kittlar mig så att jag får panik och knappt kan andas för att sen säga förlåt och göra om det igen, att se dig dansa på nattklubbar fast du egentligen hatar det och gör det bara för min skull, att se dig bakom baren stirrandes på mig bara för att få min uppmärksamhet, att känna din andedräkt i min nacke när du sover, att få väcka dig och se dig vakna med ett leende på läpparna, att få höra dig planera hur vår framtid hade vart om vi fick låtsas vara i vår egen värld, att få höra dig säga "Jag älskar dig". Jag älskar dig med, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Tack för de senaste fem åren, de har format mig och Du har format mig. Tahsin. Men som sagt, nu är det dags att vända blad och i nästa del av mitt liv kan du bara finnas med som vän. 

Sie liegt in meinen Armen
Ich kann es nicht ertragen
Es war ihr allerletztes wort
Ich liebe dich dann ging sie fort (2x)

Es war unser erster Streit
Ein Stich in meinem Herz dann war sie weg
Diesmal ging ich viel zu weit
Ohne sie dachte ich es würde gehn
Doch ich blieb so stur
Denn ich war enttäuscht
Unser Liebesschwur (hoooh)
Doch ich brauche dich
Denn ich brauche dich
Denn ich liebe dich (nur sie)

[Chorous]
Sie liegt in meinen Armen
Ich kann es nicht ertragen
Es war ihr allerletztes wort
Ich liebe dich dann ging sie fort (2x)

(Dann ging sie fort ...)

Wir wollten uns sehn
darüber reden warum wir uns nicht verstehen (nicht verstehen)
was müssen wir ändern
wir wollten etwas finden damit wir uns wieder binden
Doch es wurde zum streit
wir waren nicht bereit
du rastest aus und ranntest raus
Du schriest es ist endgültig aus (auuuus).
Du standst einfach auf
Du liefst einfach los
Und ich sah es nicht (ohoh)
Und in deinem Lauf war ich daran Schuld
Dass du es nicht mehr sahst .....

[Chorous]
Sie liegt in meinen Armen
Ich kann es nicht ertragen
Es war ihr allerletztes wort
Ich liebe dich dann ging sie fort (2x)

Und ich bete zum Herrn
Das er mich zu sich nimmt
Das ich bei dir bin
Damit wir wieder vereint sind

Und ich bete zum Herrn
Das er mich zu sich nimmt
Das ich bei dir bin
Damit wir wieder vereint sind

[Chorous]
Sie liegt in meinen Armen
Ich kann es nicht ertragen
Es war ihr allerletztes wort
Ich liebe dich dann ging sie fort


Har pratat med Zeki ikväll. Han har vart på sjukhus och fått sprutor och syre för att han inte kunnat andas. Han bad om ursäkt för att han betett sig illa och han ville få ännu en chans. Vi ska prata på msn senare när jag kommer från jobbet så får vi se. Men jag kommer att ge han en till chans och vi kommer med all säkerhet ses när jag åker dit så nu är det bara att vänta och se.. Men jag tycker om honom när han inte beter sig som ett arsle iaf och det är ju alltid nåt ;) Nog för att jag inte är kär men jag gillar honom massor ändå <3


Kommentarer
Postat av: Mija

Du är mitt hjärta. Bara så du vet. Jag står och faller med dig, ALLTID! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-07-06 @ 21:09:52
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket.

Tycker mest det är kul att någon annan tar sig tid att kommentera onödiga och äckliga kommentarer i min blogg, det betyder att dem är mer intresserade av mitt liv, än att leva sitt egna.



Men det var jätte snällt sagt,

du är också sjukt fin bruden!

2010-07-07 @ 11:08:28
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0