med hjärtat i halsgropen...

Igår var en bisarr dag på mitt jobb.. Det  började med att allt var lugnt, det var svalt, jag jobbade med C (som jag verkligen gillar nu btw) och jag tänkte att det här kommer nog gå bra och vi kommer nog hinna med allt som måste göras. Men icket. Kl.20:00 ringer en man och börjjar tjafsa med mig ang sitt problem och först efter 2 f-cking timmar hade vi löst hans problem och då var jag tvungen att maila en annan station om allting så de skulle veta vad som hänt eftersom han hyrt bilen av dem och dessutom skulle höra av sig till dem idag. Men sen hade det ju gått ytterligare 30 min så de sista 1,5 timmarna på jobbet blev sjukt stressiga och vi hann inte med allt.. Hatar att lämna jobet så. Men men, inte så mkt att göra åt nu eg och om man har tur så blir det väl lite lugnare idag så att man kanske kan hinna med allt idag... Det som var nice efter jobbet var att jag hängde med C hem en sväng och så hängde vi på hans balkong i två timmar och snackade om allt och inget, han är verkligen en schysst kille och det är kul att man hittat nån på jobbet som man kan hänga med privat också utan att det blir massa snack om jobb bara för att det är det enda man kanske har gemensamt..
Ringde Zeki igår från jobbet en sväng för att prata lite och han har fått jobb!!! :D Man hörde hur glad han var när han berättade och jag blev lika exalterad som honom när jag hörde hur bra han mådde och hur bra han sa att allt skulle bli nu.. Det som dock gjorde att jag seriöst höll på att dö ett tag och mer eller mindre fick hjärtstillestånd var när han skulle berätta vart han jobbar:
"Askim, u can guess where i work now?" Jag: No, plelase just dont say that u work in BP again baby?"
Z: "Noo lan, never! I work in Armutalan now askim, in Lostboys bar" (Lostboys ägs av Dumfan m. familj)
Jag"Whaat" med sjukt konstig och lite skrämd röst, samtidigt som allt börjar snurra, marken är ostabil och jag nästan förlorar både syn och hörsel...
Z: "Yes good right! Im not working Lostboys only 3 min away from them, so u is near both them and me" (han vet att jag känner dem men inte Hur).. När han sa det sista så drog jag Jordens största suck av lättnad och var tvungen att sätta mig ner ett tag för att smälta hjärtattacken han gav mig innan. Hahaha, jävla karlslok att skrämma skiten ur en sådär! ;) Tur iaf att han inte jobbar På Lostboys och som det verkar så ligger hans bar/rest lite bakom dem så man lär ju inte se varann mellan de två barerna heller.. För det skulle Inte vara nån höjdare.
Men hur som, nu har Zeki ett jobb och han jobbar Inte hos dumfan så jag är nöjd och känner fortfarande att jag vill åka dit ;)

Idag vaknade jag med migrän, men jag verkar ha lyckas sova bort den efter att ha tagit 3 värktabletter, vaknde nyss och petade i mig lite frulle och nu ska jag hoppa in i duschen och packa lite saker som jag ska ha med mig hem till mamma och pappa där jag sover inatt iom att jag ska fixa med lite saker hos dem imorron innan vi åker och firar mitt lilla hjärtegryn. Så ja, nu gick jag och gjorde det då. Ha en fin torsdag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, den baren har man suttit på några gånger på fyllan under förra året, då jag bodde i en lägenhet i Armutalan, som vi lånat av en kompis, och vi gick allting in där på fyllan och gick alltid förbi haha! :D

2010-07-15 @ 21:58:28
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, Ja Marmaris är verkligen mindre än vad man tror. Jag känner igen den här hagi på beskrivningen, men jag vet inte riktigt om jag kan sätta namn. Och jag minns att en kille kalla sig curly men minns inte så mycket mer, som sagt var jag ju i kemisk obalans när jag var där dom flesta gångerna haha! :D Jo men den är helt okej, när jag är i Armutalan känner jag mer turkisk anda än när jag är nere på stranden, så det kändes väl lite mer turkiskt, but me like! ;D haha PUSS!

2010-07-16 @ 01:36:46
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jättejätte mycket!

2010-07-16 @ 15:52:35
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0