lord have mercy.. Här kommer ännu en lista!

Ja jag har inte så mkt att göra på jobbet och vad är då bättre än att svara på massa frågor från en lista? Om inte annat så är det billigare än att klicka hem massa kläder och prylar från nätet...
Ja men då kör vi va?!

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
S som var över till mig en sväng igår.
2. Personen du pratade I telefon med: Systeryster
3. Du fick SMS av: R
4. Du kramade: J på jobbet

IDAG
5. Kläder:
Flashiga som fan! Svarta jeans, grön EC tröja och grön tjocktröja från EC
6. Bättre än igår: Att jag fick flörta lite med en taxisnubbe när jag var och tankade jobb-bil :D

IMORGON
7. Är det:
En dag mindre tills jag åker!!
8. Planer: Träffa min R innan jobbet <3
9. Något tråkigt som händer imorgon: Jobbar och har Fortfarande massa dagar kvar tills jag åker.

FAVORIT
10. Nummer:
6
11. Färg: Svart
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Ja 
14. Humör för tillfället?:
Jo men nu är jag nog glad tror jag

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: 
Stängde av alarmet på väckarklockan.
16. Vad åt du sist?: Avocadosallad med sjukt gott bröd till.
17. Vad irriterar du dig på?: Ibland massor, ibland ingenting. Just nu: alla jävla flugor och skit!
18. Tror du på distansförållanden?: Ja.
19. Vem tänker du på just nu?: Svårt att gissa? :p Dumfan
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Jag vet inte men jag hoppas ju iaf. Jo men det gör han nog om han inte är helt åt helskotta upptagen. Hoppas jag..
21. Vart reste du sist?: Till Marmaris. Om man inte räknar kryssning och resor inom sverige.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Kollade på tv med min pappa.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Oj vad svårt. Pappa till sättet och mamma till utseendet tror jag. Det sägs så iaf.
24. Ler du ofta?: Ja faktiskt.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek i alla lägen. 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:
Ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: I min gamla säng hemma hos mamma och pappa.
28. Vilken färg har din tröja?: Grön

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland

GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
För det mesta så är jag nog det.
33. Vad gör dig glad?: Familj, släkt,vänner, kärlek, resor.m.m.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja och nej. Jag har inte så mkt att klaga på egentligen men vissa saker önskar man sig ju.. Så Ja får jag väl säga.
35. Är lycka överskattat?: Absolut inte.
36. Kan musik göra dig glad?: Japp

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Nej
41. Är du kär?: Galet mkt kär


Sådär ja, det var den listan det. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja men d e ju så jävla underbart! :D

2010-07-29 @ 00:48:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0