Let me tell you about a boy i know...

Det finns ingen med hans leende. Det finns ingen vars hand passar så bra med min. Det finns ingen som sover som honom. Det finns ingen som retas som honom. Det finns ingen som kittlas som honom. Det finns ingen som kan dansa som honom (not in a good way though). Det finns ingen som bryter av mina naglar lika ofta som han, Det finns ingen som har så hett temperament som han. Det finns ingen som är så svartsjuk som han. Det finns ingen som kollar på mig som han. Det finns ingen som pratar om framtiden vackrare än han. Det finns ingen som rört min själ som han. Det finns ingen som förstört mig som han Det finns ingen som lagat mig som han. Det finns ingen som berört mig som han. Det finns ingen som rört mig som han. Det finns ingen som luktar så gott som honom. Det finss ingen som har kunnat ta hans plats. Det finns ingen som gör mig så svag och knäsvag som han. Det finns ingen som får mig att skratta så mkt som honom. Det finns ingen som fått mig att gråta så mkt som han. Det finns ingen som får mig att bli så arg och förbannad som han. Det finns ingen som gör mig så lycklig som han. Det finns helt enkelt ingen som honom och det finns helt enkelt ingen som har kunnat fylla den plats han har tagit i mitt hjärta. Det kommer att komma en dag då jag kan glömma och gå vidare men den dagen är helt klart inte här än och tills den dagen kommer så kommer han att ta upp hela mig och hela mitt hjärta. Han är än så länge helt klart mitt livs största kärlek och när jag är med honom så är han lika viktig som luften jag andas. Jag har försökt på alla sätt att kämpa emot och tro att det ska gå att vara utan honom men det är lika bra att inse att när jag är där så är det hos honom jag hör hemma och med tanke på hur saker utvecklat sig så är det tydligen vad (gud?) ödet vill. Men i år hoppas jag att det blir sista året på den här "cirkusen" för jag orkar inte mer, och därför ska jag ta vara på varje ögonblick jag får tillsammans med honom.





Hittade 2st bilder på oss från 5 år sen, dvs samma år vi träffades.....


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja ibland e d skönt o bara få släppa ut allt lite.



Barstreet here we fucking cooooome! haha

2010-07-24 @ 11:01:45
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack gumman,.d va d jag försökte göra inatt men d blev inge bättre alls.

O nu idag kan jag tyvärr inte få d helt tyst eftersom jag har Melvin hemma.

Så jag får göra ett nytt försök inatt istället. :(



hur e d me dig?

2010-07-26 @ 13:04:46
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

HA HA HA HA HA planera outfits e ju d bästa som finns.

Finns absolut inget bättre än d :D



Åt helvete me allt,drink på barstreet för hela slanten!

2010-07-26 @ 13:59:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0